keepup_baya

Outdoor Workout: Δυνάμωσε χέρια και πόδια με μόνο δύο ασκήσεις

By

Το outdoor workout για να σμιλέψεις χέρια και πόδια σε μόλις 2 λεπτά!

Θέλεις να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι έξω αλλά δε ξέρεις με ποιες ασκήσεις κάνεις την αρχή;

H fitness coach – Outdoor Trainer Αγγελική Κουτελέκου, σου δείχνει δύο ασκήσεις για να δυναμώσεις χέρια και πόδια, τα δύο βασικά σημεία που συνήθως εκθέτεις πολύ περισσότερο από όλα είτε είναι καλοκαίρι, είτε είναι φθινόπωρο, είτε είναι άνοιξη.

Δες το video

Πριν πατήσεις Play διάβασε τo πρόγραμμα

  • Ξεκίνα με γρήγορες εναλλαγές step για 20”
  • Στηρίξου στο σκαλοπάτι και κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 20”
  • Κάνε 3-4 sets με Break 30” ανάμεσα στα set!

H Αγγελική φοράει Baya Athena Blue Set 

Γιατί να επιλέξεις το outdoor training

Τα οφέλη του να γυμνάζεσαι έξω είναι πολλά αλλά το θέμα αφορά περισσότερο στο μυαλό παρά στους μυς. Μπορεί οι μύες δηλαδή να χρησιμοποιούνται το ίδιο σε εξωτερικό και εσωτερικό χώρο, αλλά το μυαλό στη φύση απελευθερώνεται, προκαλώντας τους να εργαστούν σκληρότερα.

Η άσκηση έξω δημιουργεί επίσης μεγαλύτερο αίσθημα αναζωογόνησης, ενέργειας και θετικής σκέψης, σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύθηκε από την Αμερικανική Εταιρεία Περιβαλλοντικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.

Ειδικά τώρα που μπαίνει το φθινόπωρο και ο καιρός δεν σε περιορίζει ακόμα μπορείς να ξεκινήσεις δειλά-δειλά τις πρώτες προπονήσεις σου.

You may also like

Hot News