keepup_baya

Outdoor Workout: Δυνάμωσε χέρια και πόδια με μόνο δύο ασκήσεις

By

Το outdoor workout για να σμιλέψεις χέρια και πόδια σε μόλις 2 λεπτά!

Θέλεις να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι έξω αλλά δε ξέρεις με ποιες ασκήσεις κάνεις την αρχή;

H fitness coach – Outdoor Training Αγγελική Κουτελέκου, σου δείχνει δύο ασκήσεις για να δυναμώσεις χέρια και πόδια, τα δύο βασικά σημεία που θα αρχίσεις να εκθέτεις όλο και περισσότερο όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία.

Δες το video

Πριν πατήσεις Play διάβασε τo πρόγραμμα

  • Ξεκίνα με γρήγορες εναλλαγές step για 20”
  • Στηρίξου στο σκαλοπάτι και κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 20”
  • Κάνε 3-4 sets με Break 30” ανάμεσα στα set!

H Αγγελική φοράει Baya Athena Blue Set 

Γιατί να επιλέξεις το outdoor training

Τα οφέλη του να γυμνάζεσαι έξω είναι πολλά αλλά το θέμα αφορά περισσότερο στο μυαλό παρά στους μυς. Μπορεί οι μύες δηλαδή να χρησιμοποιούνται το ίδιο σε εξωτερικό και εσωτερικό χώρο, αλλά το μυαλό στη φύση απελευθερώνεται, προκαλώντας τους να εργαστούν σκληρότερα.

Η άσκηση έξω δημιουργεί επίσης μεγαλύτερο αίσθημα αναζωογόνησης, ενέργειας και θετικής σκέψης, σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύθηκε από την Αμερικανική Εταιρεία Περιβαλλοντικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.

Ειδικά τώρα την άνοιξη που ο καιρός δε σε περιορίζει μπορείς να ξεκινήσεις δειλά δειλά τις πρώτες προπονήσεις σου.

Αν θέλεις έναν ακόμη πιο ισχυρό λόγο, δες τα αγαπημένα μας outfits!

Δες ΕΔΩ το Rainbow Limited Edition High Performance Set

baya_fit4

Δες ΕΔΩ το Girly Palm Power Print Set

baya_set

Δες ΕΔΩ το Sporty Skin Power Print Set

baya-set1

Δες ΕΔΩ το Camo Palm Power Print Set

bayafit_set2

 




You may also like

Follow @keepupgr

Hot News