Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να κάνω τη σανίδα; Ρωτήσαμε τον trainer της Scarlett Johansson!

By

Όλες οι σανίδες που έχω κάνει μέχρι σήμερα στη ζωή μου ήταν στους αγκώνες μου.

Σε ένα πρόσφατο μάθημα pilates, όμως, που έτυχε να βρεθώ ο δάσκαλος μου ζήτησε να κάτσω στη στάση της σανίδας με στήριξη στις παλάμες και όχι στους αγκώνες μου για ένα λεπτό. Μου φάνηκε απίστευτα δύσκολο. Μήπως “έκλεβα” όλα αυτά τα χρόνια;

Δεν μπορούσα να σταματήσω να αναρωτιέμαι μέχρι που έπεσα πάνω στις συμβουλές των Eric Johnson και Ryan Johnson προπονητών της Scarlett Johansson και του Ryan Gosling.

Κάθε σανίδα πονάει με τον τρόπο της. Το να έχεις χρησιμοποιήσει όμως μόνο τους αγκώνες για στήριξη δεν σε έχει βοηθήσει να γυμνάσεις και μύες που δεν ήξερες ότι μπορούσες να γυμνάσεις αν είχες στήριξη στις παλάμες σου.

Και οι δύο μέθοδοι είναι αποτελεσματικές σύμφωνα με τους trainers αλλά έχουν εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα στο σώμα σου.

Δεν υπάρχει ποιο αποτελεσματικός τρόπος να κάνεις τη σανίδα. Όπως και να την κάνεις θα δεις αποτελέσματα. Το βασικό είναι να την κάνεις γιατί είναι από τις ασκήσεις που πραγματικά μπορούν να γυμνάσουν όλο το σώμα σου.

Κάνοντας τη σανίδα με στήριξη στις παλάμες σου είναι πιο δύσκολο για τους ώμους σου και τους τρικέφαλους ενώ όταν το κάνεις με στήριξη στους αγκώνες σου είναι πιο δύσκολο για τον κορμό σου.

Οπότε συμπερασματικά…

Σανίδα με στήριξη στις παλάμες – Γυμνάζει ώμους και τρικέφαλους

Πώς την κάνεις: Απλά στηρίζεσαι στις μύτες των ποδιών σου και στις παλάμες των χεριών σου και μένεις σε αυτή τη στάση με σφιγμένους τους γλουτούς και τους κοιλιακούς σου για όση περισσότερη ώρα μπορείς.

Σανίδα με στήριξη στους αγκώνες – Γυμνάζει τον κορμό σου

Πώς την κάνεις: Η μόνη διαφορά από την παραπάνω σανίδα είναι ότι στηρίζεσαι εκτός από τις μύτες των ποδιών σου και στους αγκώνες σου. Και πάλι κράτα σφιγμένους κοιλιακούς και γλουτούς.

Ιδανικά καλό είναι για να δεις αποτέλεσμα να στέκεσαι στη στάση της σανίδας 2-4 φορές την εβδομάδα κάνοντας 2-5 σετ και μένοντας στη στάση αυτή για 10-60 δευτερόλεπτα τη φορά.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News