Πώς να γυμνάσεις το εσωτερικό των μηρών σου και τους γλουτούς σου εύκολα!

By

Είναι δύο σημεία που κάθε γυναίκα θέλει να γυμνάσει.

Το εσωτερικό των μηρών και οι γλουτοί είναι σημεία που σημαίνουν πολλά για μια γυναίκα και τα θέλει γυμνασμένα και καλοσχηματισμένα.

Για να καταφέρεις κάτι τέτοιο θα πρέπει να ακολουθήσεις μια σειρά απο ασκήσεις τις οποίες σου έχω παρακάτω.

Μην τα παρατήσεις αν σου φανούν δύσκολες οι ασκήσεις. Σκέψου ότι είναι ακόμα καλύτερο να αφιερώσεις λίγο από το χρόνο σου και να τα δώσεις όλα σε μια σειρά από δύσκολες ασκήσεις παρά να γυμνάζεσαι με τις ώρες κάνοντας εύκολες ασκήσεις και να μην βλέπεις και αποτελέσματα.

Δες παρακάτω τις ασκήσεις που σου προτείνω.

Side lunge with glider – 15 επαναλήψεις με το κάθε πόδι

Ξεκίνα από όρθια στάση με τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά. Κάτω από τη μια πατούσα σου βάλε μια πετσέτα. Βάζοντας τα χέρια στη μέση άνοιγε το πόδι σου προς το πλάι λυγίζοντας το άλλο. Μόλις τελειώσεις με το ένα πόδι κάνε το ίδιο και με το άλλο.

Gliding hip abduction – 15 επαναλήψεις

Ξεκινώντας στα γόνατα βάλε πετσετάκια και στα δύο γόνατά. Άνοιγε τα γόνατά σου προς τα έξω και κλείνε τα και πάλι.

Squatted leg circles – 15 επαναλήψεις

Από τη στάση του καθίσματος απλά κάνεις με το ένα σου πόδι κύκλο προς τα πίσω. Μόλις τελειώσεις με το ένα πόδι κάνε το ίδιο και με το άλλο.

Gliding mountain climber – 15 επαναλήψεις

Aπό τη στάση της σανίδας απλά και έχοντας τις πετσέτες στα πόδια σου απλά φέρνεις το ένα γόνατο στο στήθος σου. Μόλις τελειώσεις με το ένα περνάς στο άλλο.

Gliding curtsy lunge – 15 επαναλήψεις

Ξεκίνα από όρθια στάση με ελάχιστα ανοιχτά πόδια. Βάλε πετσέτα στο ένα σου πόδι και απλά πήγαινε το πόδι σου προς τα πίσω και προς την αντίθετη μεριά όπως φαίνεται και στη φωτογραφία. Κάνε το ίδιο και με το άλλο πόδι.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News