Πώς θα χάσεις την κοιλίτσα της εγκυμοσύνης με 4 κινήσεις!

By

Αν πρόσφατα έγινες μανούλα θα αναρωτιέσαι πότε θα φύγει η ενοχλητική κοιλίτσα που δείχνει σαν να έχει εγκατασταθεί μόνιμα.

Για πολλές γυναίκες το να αποκτήσουν και πάλι το σώμα που είχαν προ εγκυμοσύνης θέλει χρόνο αλλά αυτό δεν σημαίνε πως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό.

Με το που γεννάς το σώμα σου ξεκινάει την διαδικασία για να επανέλθει στην προ εγκυμοσύνης κατάστασή του. Έχει στο μυαλό σου ότι η κοιλιά σου μέσα σε 9 μήνες φούσκωσε απίστευτα πολύ. Μην περιμένεις, λοιπό, να γινει και πάλι επίπεδη μέσα σε μια νύχτα.

Και ενώ το σώμα σου σιγά-σιγά θα επιστρέφει μόνο του στην αρχική του κατάσταση εσύ μπορείς να κάνεις κάποιες ασκήσεις για να το βοηθήσεις.

Κάνε 3-5 γύρους από τις παρακάτω ασκήσεις. Για καλύτερα αποτελέσματα κάνε τις ασκήσεις σου 6 φορές την εβδομάδα.

Drawn-In Holds: Μείνε για 30-60 δευτερόλεπτα

Pelvic Tilts: Κάνε 20 επαναλήψεις

Drawn-In Broomstick Rotations: Μείνε στην κάθε πλευρά από 30-60 δευτερόλεπτα

Heel Slides with Core Activation: Κάνε 10 επαναλήψεις με το κάθε πόδι

Δες επίσης εδώ πώς θα χάσεις το λιπός από την περιοχή της κοιλιάς σε 2 εβδομάδες.

Φυσικά για να χάσεις την κοιλιά της εγκυμοσύνης πρέπει να ακολουθείς και μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Φρόντισε να τρως από όλα σε μικρές ποσότητες.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News