Woman-Gym

Πόση άσκηση χρειάζεσαι για να κάψεις τις “αμαρτωλές” τροφές;

By

Πίτσα, τηγανιτές πατάτες, σοκολάτα, burger… Πόση άσκηση χρειάζονται για να… φύγουν από πάνω μας;

«Αμαρτωλές» τροφές. Τις αγαπάμε. Ενίοτε τους αντιστεκόμαστε. Άλλες φορές όχι. Μας επιβαρύνουν με αρκετές θερμίδες, έλα όμως που είναι ακαταμάχητες.

Έχεις σκεφτεί ποτέ πόση άσκηση χρειάζεται για να τις «κάψουμε»;

Πίτσα πεπερόνι (1 κομμάτι)

Αν θέλετε να κάψετε αυτές τις 324 θερμίδες θα πρέπει να κάνετε τουλάχιστον 30 λεπτά ποδήλατο – και όχι σε χαλαρό ρυθμό.

pepperonipizza

Πατατάκια αλατισμένα (15 κομμάτια)

Ακόμα και αν δεν… κατεβάσετε όλη τη σακούλα, θα πρέπει να κάνετε σχοινάκι για 12 περίπου λεπτά για να κάψετε αυτές τις 160 θερμίδες.

Σοκολάτα γάλακτος (43 γραμμάρια)

Μια μερίδα σοκολάτας γάλακτος περιλαμβάνει περίπου 220 θερμίδες. Ήτοι 52 λεπτά χαλαρό τρέξιμο για να «καούν».

1 μεγάλο cupcake

Τρελαίνεστε για cupcakes; Ελπίζουμε να σας αρέσει και το τρέξιμο, γιατί θα χρειαστεί να τρέξετε περίπου μια ώρα για να κάψετε τις 248 θερμίδες τους.

cupcake

1 burger τύπου Big Mac

Για να κάψετε τις 490 θερμίδες που προσφέρει απλόχερα ένα burger θα πρέπει να κάνετε τουλάχιστον 48 λεπτά τρέξιμο ή μία ώρα άσκηση με βάρη.

Τηγανιτό κοτόπουλο (3 φτερούγες παναρισμένες)

Οι λαχταριστές παναρισμένες φτερούγες σας επιβαρύνουν με 726 θερμίδες (για 3 κομμάτια) και χρειάζονται ούτε λίγο ούτε πολύ 65 λεπτά αερόβιας άσκησης για να φύγουν από πάνω σας.

Τηγανιτές πατάτες

Μια μεγάλη μερίδα τραγανές τηγανιτές πατάτες έχει περίπου 460 θερμίδες, οι οποίες «καίγονται» με 45 λεπτά τρέξιμο ή 55 λεπτά άσκηση με βάρη.

patatine_fritte

1 κουτάκι ζαχαρούχο αναψυκτικό (330 ml)

H υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αποδίδει περίπου 140 θερμίδες σε ένα κουτάκι αναψυκτικό, οι οποίες χρειάζονται περίπου 12 λεπτά αερόβιας άσκησης ή 16 λεπτά άσκησης με βάρη.

1 pint μπύρα

Το δημοφιλές ποτό αποδίδει περίπου 245 θερμίδες ήτοι 20 λεπτά τρέξιμο για να τις εξαφανίσετε μια και καλή.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα