Προχωρημένες ασκήσεις για όλο το σώμα! Για γυμναστική στο σπίτι

By

Οι ασκήσεις που ακολουθούν δεν είναι για άτομα που δεν γυμνάζονται. Δεν είναι για άτομα που δεν έχουν γυμναστεί ποτέ στη ζωή τους. Είναι για πιο προχωρημένους που γυμνάζονται στην καθημερινότητά τους και θέλουν να κάνουν και κάτι μέσα στο σπίτι τώρα που είμαστε σε καραντίνα.

Πόσα σετ να κάνεις και πόση ώρα θα σου πάρει η όλη προπόνηση.

Κάνε την κάθε άσκηση για 45 δευτερόλεπτα (Αν πρόκειται για άσκηση που πρέπει να κάνεις με το δεξί και το αριστερό πόδι τα 45 δευτερόλεπτα αφορούν το κάθε πόδι ξεχωριστά).

Προσπάθησε να μην έχεις ξεκούραση ανάμεσα στις ασκήσεις.

Μόλις τελειώσεις έναν ολόκληρη γύρο, ξεκουράσου για 1 λεπτό. Κάνε 3-5 γύρους.

Καλή επιτυχία!

Οι ασκήσεις

3 legged dog press

Roll ups

Pikes

Single leg v ups

Handstands

You may also like

Hot News