Προπόνηση χωρίς δικαιολογίες! Χρειάζεται μόλις 4 λεπτά!

By

Πόσες φορές έχεις σκεφτεί ή έχεις πει τη δικαιολογία “δεν έχω χρόνο για γυμναστική”; Αν η απάντηση είναι “πολλές” τότε σου έχω μια 4λεπτη προπόνηση η οποία δεν σηκώνει δικαιολογίες.

Σήκω από τον καναπέ, φόρα ένα κολάν ή ένα σορτσάκι και ξεκίνα.

Δεν χρειάζεσαι εξοπλισμό, δεν χρειάζεσαι τίποτα.

Πρώτη άσκηση: bodyweight squat (60 δευτερόλεπτα χωρίς σταματημό)

Κάνε όσα περισσότερα squats μπορείς μέσα σε 1 λεπτό χωρίς να ξεκουραστείς ενδιάμεσα.

Δεύτερη άσκηση: close-grip pushups (30 δευτερόλεπτα χωρίς ξεκούραση)

Φέρε τα χέρια σου κοντά στο στήθος και κάνε όσο πιο πολλά push ups μπορείς μέσα σε 30 δευτερόλεπτα. Αν σου είναι πολύ δύσκολο κάνει τα γυναικεία push ups με τα γόνατα να ακουμπάνε στο έδαφος.

Τρίτη άσκηση: mountain climbers (30 δευτερόλεπτα χωρίς σταματημό)

Έλα στη στάση της σανίδας και φέρνε μια το ένα σου γόνατο στο στήθος και μια το άλλο.

Τέταρτη άσκηση: walking lunges (60 δευτερόλεπτα χωρίς σταματημό)

Από όρθια στάση κάνε προβολή μια το ένα σου πόδι προς τα μπροστά και μια το άλλο.

Πέμπτη άσκηση: jumping jacks (60 δευτερόλεπτα χωρίς σταματημό)

Από όρθια στάση άνοιγε με πηδηματάκια χέρια και πόδια ταυτόχρονα

You may also like

Hot News

post-image
News & Trends Style

Οι πιο ωραίες χειροποίητες τσάντες του καλοκαιριού με την υπογραφή του ελληνικού brand MISS POLYPLEXI

Το brand MISS POLYPLEXI έχει γίνει πλέον συνώνυμο των πλεκτών χειροποίητων αξεσουάρ και πολύ περισσότερο των γυναικείων τσαντών αυτού...
Διαβάστε Περισσότερα