Ρωτήσαμε μια trainer πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να χάσεις βάρος και η απάντησή της θα σε εκπλήξει

By

Αν είσαι νέα στο θέμα “άσκηση” τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις βάλει τουλάχιστον προς το παρόν μόνο το περπάτημα στην καθημερινότητά σου.

Και μάλιστα περιμένεις από αυτό να κάψεις λίπος και να χάσεις βάρος. Είναι, όμως, κάτι τέτοιο εφικτό; Πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να φτάσεις στον επιθυμητό στοχο;

Η Anna Victoria, personal trainer, λέει: “Περίπου 30 λεπτά για 3 φορές την εβδομάδα μπορούν να σου φέρουν αποτελέσματα. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ανεβάζεις τους παλμούς της καρδιάς σου. Δεν χρειάζεται να τους ανεβάσεις πολύ, όπως θα έκανες αν έτρεχες, αλλά να τους ανεβάσεις λίγο και να τους κρατήσεις σταθερά ανεβασμένους για αρκετή ώρα, για αυτά τα 30 λεπτά περπατήματος. Έτσι θα χάσεις βάρος”.

Πώς θα καταφέρεις, όμως, κάτι τέτοιο; Θα καταλάβεις ότι βρίσκεσαι σε αυτό το σημείο όταν θα μπορείς να περπατάς και να μιλάς ταυτόχρονα. Αν πηγαίνεις τόσο γρήγορα που λαχανιάζεις όταν μιλάς τότε κάνεις πιο έντονη αερόβια άσκηση.

Συμπληρωματικά και η διατροφή είναι σημαντική για να δεις αποτελέσματα γρήγορα. Κόψε τις επεξεργασμένες τροφές και αυτές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και κάνε μια ισορροπημένη διατροφή με καθαρή πρωτεϊνη, καλούς υδατάνθρακες και καλά λιπαρά. Όσο το κάνεις αυτό και περπατάς τόσο πιο γρήγορα θα δεις αποτελέσματα.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

“Ήμουν εθισμένη με το τρέξιμο! Μέχρι που ξεκίνησα τα βάρη και άλλαξε το σώμα μου…”

Μια αληθινή ιστορία που θα σε εμπνεύσει! “Ξεκίνησα να γυμνάζομαι κάνοντας γιόγκα και τρέχοντας αλλά πολύ γρήγορα εθίστηκα στις...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Η πιο δημοφιλής fitness Instagramer στον κόσμο, Kayla Itsines, σου δείχνει εύκολες ασκήσεις για την εγκυμοσύνη σου!

Αν είσαι έγκυος και θέλεις να κάνεις κάτι για να συνεχίσεις να έχεις ενέργεια, όμορφη διάθεση και όμορφο, γυμνασμένο...
Διαβάστε Περισσότερα