Selena Gomez: Η διατροφή και η γυμναστική που της χάρισαν το όμορφο σώμα της

By

Όταν ήταν λίγο πιο μικρή δεν πρόσεχε καθόλου τη διατροφή της. Τρεφόταν καθημερινά μόνο με junk food πράγμα που την οδήγησε στο να πάρει βάρος.

Ο λόγος για την Selena Gomez η οποία κάποια στιγμή αποφάσισε να χάσει το περιττό βάρος κόβοντας κάποιες βλαβερές για το σώμα και την υγεία της τροφές. Άλλωστε το πρόβλημα υγείας που έχει -ο λύκος- απαιτεί να προσέχει πάρα πολύ όλα όσα βάζει στον οργανισμό της.

Επομένως, η διατροφή της 25χρονης Selena είναι κάπως έτσι:

Πρωινό

Ομελέτα με ρύζι, αβοκάντο και φασόλια ή γιαούρτι με δημητριακά granola.

Μεσημεριανό

Γαλοπούλα, φασόλια και αβοκάντο με μια light σως φτιαγμένη από ελαιόλαδο, μηλόξιδο, χυμό λεμονιού και μουστάρδα Dijon.

Βραδινό

Κοτόπουλο ή σολωμό τεριάκι με αγγούρι, αβοκάντο, ρύζι και σως τεριάκι ή σούσι.

Σνακ

Ένας φρέσκος χυμός από αγγούρι, kale, τζίντζερ και καρότο.

Σε ό,τι αφορά τη γυμναστική που κάνει η νεαρή τραγουδίστρια, σου έχω το πρόγραμμά της.

Δευτέρα (20 λεπτά) Ζέσταμα και τζόγκινγκ στατικό ή τρέξιμο για ζέσταμα + προβολές + καθίσματα + jumping jacks + stretch

Τρίτη (20 λεπτά) Ζέσταμα + jumping jacks + προβολές + καθίσματα + κοιλιακούς + πους απς + τρέξιμο + stretch

Τετάρτη (30-45 λεπτά) Ζέσταμα και κυκλική προπόνηση

Πέμπτη (60 λεπτά) Ζέσταμα και πιλάτες

Παρασκευή Ξεκούραση

Σάββατο (60 λεπτά) Ζέσταμα + yoga + διαλογισμός

Κυριακή Ξεκούραση

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα