Σπάσε το push up στη μέση και κατέκτησε την κίνηση που σμιλεύει το σώμα

By

Μη σε ξεγελάει το push-up. Φαίνεται εύκολο, αλλά τη στιγμή που σηκώνεις τα γόνατά σου από το έδαφος όλο το σώμα σου σε προδίδει.

Μπορείς βέβαια να κάνεις τα γυναικεία  push up με τα γόνατα στο έδαφος. Εάν όμως θέλεις να γίνεις εξπερ στο κλασικό push up σου έχουμε τις τεχνικές για να το πετύχεις.

Incline-Push-Ups
Incline-Push-Ups

Ξεκίνα με το push-up σε κλίση, πιάνοντας π.χ. το μπράτσο του καναπέ. Η κίνηση είναι ακριβώς ίδια με το παραδοσιακό αλλά η κλίση διαφέρει. Όσο δυναμώνεις κατέβαζε την κλίση μέχρι να φτάσεις να κάνεις push up παράλληλα με το έδαφος.

Εάν προτιμάς να είσαι παράλληλα με το  έδαφος αλλά δεν μπορείς να κάνεις το παραδοσιακό push  up μοίρασε το στη μέση.

Negative-Push-Ups
Negative Push-Ups

Είτε από τη θέση σανίδας βάλε κάτω τα γόνατα και ανέβα σε push up. Είτε ξεκίνα με τα γόνατα στο έδαφος και ανέβα στην κλασική θέση push up. Και οι δύο κινήσεις θα σε βοηθήσουν να κατακτήσεις την κίνηση του κλασικού push up.

One-Legged-Knee-Push-Up
One-Legged-Knee-Push-Up

Απλά τις σπας στη μέση και μειώνεις την ένταση της κίνησης.

Push-Up-Plan
Push-Up-Plan

Αυτή η παραλλαγή είναι η αγαπημένη του προπονητή CrossFit Sefton Hirsch.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Γρήγορες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να προλάβεις τους πονους σε αυχένα και πλάτη

Η καθιστική ζωή μπροστά σε έναν υπολογιστή είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του αυχένα και της πλάτης. Μπορεί να μην...
Διαβάστε Περισσότερα