Στόχος: Επίπεδη κοιλιά! Πώς σε 1 μήνα θα μετράτε τους κοιλιακούς σας!

By

Η διατροφή και η στοχευμένη γυμναστική μπορούν να σας δώσουν την επίπεδη κοιλιά και τη γράμμωση των κοιλιακών λίγο πριν βγείτε στην παραλία. Αρκεί να μείνετε προσηλωμένοι στο στόχο σας και να πειθαρχείτε με όλα τα παρακάτω που προτείνουν οι ειδικοί.

Συμβουλές:

  1. Ακολουθείτε υγιεινά γεύματα μέσα στη μέρα. Αποφύγετε το πρόχειρο φαγητό, τα τηγανητά και την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. Καταναλώνετε άφθονο νερό.
  2. Φροντίστε να έχετε επαρκή ύπνο. Έρευνες δείχνουν ότι η έλλειψή του μας κάνει επιρρεπείς στο τσιμπολόγημα γιατί πεινάμε.
  3. Βρείτε κίνητρα. Μπείτε σε ομάδες που τρέχουν και ακολουθείστε το πρόγραμμά τους.

Δείτε στο βίντεο τις ασκήσεις

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News