Στόχος: Επίπεδη κοιλιά! Πώς σε 1 μήνα θα μετράτε τους κοιλιακούς σας!

By

Η διατροφή και η στοχευμένη γυμναστική μπορούν να σας δώσουν την επίπεδη κοιλιά και τη γράμμωση των κοιλιακών λίγο πριν βγείτε στην παραλία. Αρκεί να μείνετε προσηλωμένοι στο στόχο σας και να πειθαρχείτε με όλα τα παρακάτω που προτείνουν οι ειδικοί.

Συμβουλές:

  1. Ακολουθείτε υγιεινά γεύματα μέσα στη μέρα. Αποφύγετε το πρόχειρο φαγητό, τα τηγανητά και την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. Καταναλώνετε άφθονο νερό.
  2. Φροντίστε να έχετε επαρκή ύπνο. Έρευνες δείχνουν ότι η έλλειψή του μας κάνει επιρρεπείς στο τσιμπολόγημα γιατί πεινάμε.
  3. Βρείτε κίνητρα. Μπείτε σε ομάδες που τρέχουν και ακολουθείστε το πρόγραμμά τους.

Δείτε στο βίντεο τις ασκήσεις

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
News & Trends Style

Πώς φοράνε το λευκό πουκάμισο οι Meghan Markle, Kate Middleton και Olivia Palermo και πού θα βρεις τα πιο ωραία πουκάμισα κάτω των 35 ευρώ!

Το λευκό πουκάμισο υπήρξε πάντα ένα αγαπημένο κομμάτι στην ντουλάπα μου. Το ίδιο φυσικά θα πείτε πολλές από εσάς...
Διαβάστε Περισσότερα