Συχαίνεσαι τα squats; Δες τι μπορείς να κάνεις εναλλακτικά για να γυμνάσεις πόδια και οπίσθια!

By

Κι όμως, υπάρχουν άνθρωποι -ανάμεσά τους και εγώ- που δεν αγαπούν τα καθίσματα (squats) είτε γιατί απλά δεν τους αρέσουν είτε γιατί έχουν κάποιο πρόβλημα με τα γόνατά τους.

Δες τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις εναλλακτικά για να γυμνάσεις τα πόδια και τα οπίσθιά σου.

Banded Lateral Walk Με τη βοήθεια ενός λάστιχου, λυγίζεις ελαφρώς τα γόνατά σου και κάνεις βήματα μια δεξιά και μια αριστερά. Με αυτήν την άσκηση γυμνάζεις τους γλουτούς σου.

Single Leg Deadlift Κρατώντας ένα βαράκι στο ένα σου χέρι απλά λυγίζεις το ένα σου γόνατο μέχρι το ύψος της κοιλιάς σου και έπειτα το τεντώνεις πίσω σκύβοντας ταυτόχρονα τον κορμό σου προς τα μπροστά.

Romanian Deadlift Κρατώντας το βαράκι ή το kettlebell με τα δυο σου χέρια απλά λύγιζε τα γόνατά σου και κατέβαζε τον κορμό σου προς τα κάτω.

Glute Bridge Ξάπλωσε ανάσκελα με τα πόδια λυγισμένα και απλά σήκωνε τη λεκάνη σου προς τα πάνω σφίγγοντας ταυτόχρονα τα οπίσθιά σου.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η Leanna έχασε 15 κιλά μετά τη γέννηση του παιδιού της κάνοντας αυτό!

Κατάφερε να χάσει 15 κιλά κάνοντας γυμναστική 4 φορές την εβδομάδα και τρώγοντας πίτσα. Δες αναλυτικά τι έκανε… Μετά...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Ρωτήσαμε μια trainer πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να χάσεις βάρος και η απάντησή της θα σε εκπλήξει

Αν είσαι νέα στο θέμα “άσκηση” τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις βάλει τουλάχιστον προς το παρόν μόνο το...
Διαβάστε Περισσότερα