Συχαίνεσαι τα squats; Δες τι μπορείς να κάνεις εναλλακτικά για να γυμνάσεις πόδια και οπίσθια!

By

Κι όμως, υπάρχουν άνθρωποι -ανάμεσά τους και εγώ- που δεν αγαπούν τα καθίσματα (squats) είτε γιατί απλά δεν τους αρέσουν είτε γιατί έχουν κάποιο πρόβλημα με τα γόνατά τους.

Δες τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις εναλλακτικά για να γυμνάσεις τα πόδια και τα οπίσθιά σου.

Banded Lateral Walk Με τη βοήθεια ενός λάστιχου, λυγίζεις ελαφρώς τα γόνατά σου και κάνεις βήματα μια δεξιά και μια αριστερά. Με αυτήν την άσκηση γυμνάζεις τους γλουτούς σου.

Single Leg Deadlift Κρατώντας ένα βαράκι στο ένα σου χέρι απλά λυγίζεις το ένα σου γόνατο μέχρι το ύψος της κοιλιάς σου και έπειτα το τεντώνεις πίσω σκύβοντας ταυτόχρονα τον κορμό σου προς τα μπροστά.

Romanian Deadlift Κρατώντας το βαράκι ή το kettlebell με τα δυο σου χέρια απλά λύγιζε τα γόνατά σου και κατέβαζε τον κορμό σου προς τα κάτω.

Glute Bridge Ξάπλωσε ανάσκελα με τα πόδια λυγισμένα και απλά σήκωνε τη λεκάνη σου προς τα πάνω σφίγγοντας ταυτόχρονα τα οπίσθιά σου.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
News & Trends Style

Πώς φοράνε το λευκό πουκάμισο οι Meghan Markle, Kate Middleton και Olivia Palermo και πού θα βρεις τα πιο ωραία πουκάμισα κάτω των 35 ευρώ!

Το λευκό πουκάμισο υπήρξε πάντα ένα αγαπημένο κομμάτι στην ντουλάπα μου. Το ίδιο φυσικά θα πείτε πολλές από εσάς...
Διαβάστε Περισσότερα