Θέλεις να γυμνάσεις χέρια, κορμό και οπίσθια με μια άσκηση; Δες τι πρέπει να κάνεις!

By

Κι όμως, υπάρχει μια άσκηση που μπορεί να γυμνάσει ταυτόχρονα τα χέρια σου, τον κορμό σου και τα οπίσθιά σου.

Και αν είσαι από αυτές που δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους για γυμναστική τότε καλό είναι να βρίσκεις και να κάνεις ασκήσεις που μπορούν να γυμνάσουν ταυτόχρονα πάνω από ένα σημεία στο σώμα σου.

Το μόνο που θα χρειαστείς για να κάνεις την άσκηση είναι ένα βαράκι.

Η συγκεκριμένη άσκηση είναι αρκετά δύσκολη και η προσπάθεια που θα κάνεις για να κρατήσεις το βαράκι πάνω από το κεφάλι σου σταθερό θα κάνει τα πόδια και τα οπίσθιά σου να γυμναστούν ακόμα περισσότερο. Αυτό σημαίνει πως όχι μόνο δεν θα χρειαστεί να κάνεις πολλές επαναλήψεις αλλά πώς θα συνεχίσεις να νιώθεις το κάψιμο και το πιάσιμο για μέρες μετά.

Ξεκίνα από όρθια στάση με τα πόδια σου σχετικά κλειστά.

Κράτα στο δεξί σου χέρι ένα βαράκι. Επέλεξε εσύ πόσα κιλά θα σηκώσεις ανάλογα με το επίπεδο στο οποίο βρίσκεσαι.

Σήκωσε το βαράκι ψηλά και κλείδωσε τον αγκώνα σου.

Κάνε ένα lunge πηγαίνοντας το αριστερό σου πόδι προς τα πίσω ή το δεξί σου πόδι προς τα μπροστά. Επέστρεψε στην αρχική σου θέση.

Κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς και έπειτα άλλαξε πόδι και χέρι.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News