body

Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Μην κάνεις κοιλιακούς…

By

Επίπεδη κοιλιά χωρίς κοιλιακούς; Και όμως!

Από την πρώτη μέρα που ξεκίνησα να κάνω εντατικά προπόνηση, ο μεγάλος πόνος – όπως φαντάζομαι και ο δικός σου – ήταν η κατάκτηση της κοιλιάς – πλάκας! Και πώς αλλιώς σκεφτόμουν, να χτίσει κάποιος κοιλιακούς από τις ανάλογες ασκήσεις;

Η αντίληψη που έχει επικρατήσει εδώ και πολλά χρόνια είναι ότι την επίπεδη κοιλιά την “χτίζεις” με κοιλιακούς όμως σύμφωνα με την Personal Trainer των celebrities – όπως η Elle MacPherson και η Daisy Lowe – Nicola Addison,  υπάρχουν ασκήσεις που είναι πιο αποτελεσματικές, σε πολύ πιο σύντομο χρονικό διάστημα.

Είναι γενονός και τεσταρισμένο και από εμένα την ίδια. Το λίπος που έχεις στην περιοχή της κοιλιάς δεν μπορεί να δώσει τη θέση του στην επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεσαι μόνο με απανωτά σετ κοιλιακών.

Για να αποκτήσεις λοιπόν τους κοιλιακούς που ονειρεύεσαι πρέπει να:

Κάνεις πρόπονηση με βάρη

Η προπόνηση με βάρη καίει σχεδόν τις διπλές θερμίδες από ό,τι οι υπόλοιπες.  Η αύξηση της μυϊκής δύναμης συνεπάγεται επίσης αύξηση της μυϊκής αντοχής! Συνεπώς αισθανόμαστε περισσότερη ευεξία και λιγότερη κούραση, κάνοντας την καθημερινότητά μας ευκολότερη και καλύτερη! Εκτός από αυτό, όσο περισσότερη μυϊκή μάζα έχει το σώμα σου, τόσο περισσότερες θερμίδες καις τη μέρα.

Δες τους 7+1 λόγους για να βάλεις τα βάρη στην προπόνησή σου!

Να βάλεις τη σανίδα στο παιχνίδι

Είναι μια ισομετρική άσκηση, η οποία γυμνάζει όλο το σώμα και μπορείς να χάσεις πολλές θερμίδες μένοντας ακίνητος.  Πέρα από τους αισθητικούς λόγους – θα νιώσεις κατευθείαν την άσκηση να πιάνει στους κοιλιακούς –  θα ενισχύσεις και το “χτίσιμο”  ενός δυνατού κορμού.

Δες το ολοκληρωμένο πρόγραμμα που θα βάλει φωτιά στους κοιλιακούς σου!

Να κάνεις διατροφή και όχι δίαιτα

Αύξησε την κατανάλωση πρωτεΐνης και δώσε στο σώμα σου την ενέργεια που χρειάζεται για να γυμναστεί.  Οι πρωτεΐνες χρησιμοποιούνται κυρίως ως δομικό στοιχείο του οργανισμού, γι’ αυτό πρέπει να εξασφαλίζεται η επαρκής πρόσληψή τους κάθε μέρα, που θα συνοδεύεται όμως με ισορροπημένη κατανάλωση λίπους και υδατανθράκων.

Δες Ποιες τροφές είναι χαμηλές σε λιπαρά και φουλ σε πρωτεΐνη

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Αν θέλεις δυνατούς και γυμνασμένους κοιλιακούς πρέπει να κάνεις αυτή την άσκηση!

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν γυμνασμένους κοιλιακούς απλά για ομορφιά αλλά το να έχεις έναν δυνατό κορμό είναι σημαντικό για...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι διατροφολόγοι λένε πως αυτό το φρούτο έχει πιο πολύ ζάχαρη και από μια Μars!

Δεν είναι όλα τα φρούτα γεμάτα ζάχαρη. Υπάρχουν, όμως, μερικά -δεν σας πάει ο νους- που αποτελούν διατροφικές βόμβες....
Διαβάστε Περισσότερα