10 τρόποι “να το λες και να το κάνεις”

By

Όταν κάτι “αξίζει ” και το “θέλουμε ” πολύ μετακινούμε μέχρι και βουνά. Προσοχή στο “θέλω” και στο “αξίζει”… δεν συχνάζουν στα ίδια μέρη με τις “δικαιολογίες”. 

“Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα για σήμερα” …

Βεβαίως και μπορείς να το πεις στον εαυτό σου κάποιες μέρες… Don’t be so hard on yourself every single day
Από την άλλη αν έχεις παρατηρήσει όμως ότι είσαι πολύ αναβλητική και ασυνεπής με τις αποφάσεις σου κάτι δεν πάει καλά μάλλον σε γενικότερη βάση ως προς τον τρόπο που σκέφτεσαι και δρας.

Βέβαια, ένας στους δέκα πετυχαίνει τον στόχο του πχ θα κόψω το κάπνισμα, θα αρχίσω γυμναστήριο, θα χάσω βάρος, θα μειώσω το ποτό… υπάρχουν κόλπα μηχανισμοί επιτυχίας;!

Ο ψυχολόγος δρ Ρίτσαρντ Γουάιζμαν, από το Πανεπιστήμιο του Hertfordshire, στην Αγγλία, υποστηρίζει πως ναι! Και συμφωνώ μαζί του. Ηγήθηκε μελέτης με 5.000 εθελοντές που αποκάλυψε τα μυστικά όσων επιτυγχάνουν τους στόχους τους. Κράτα σημειώσεις:

•Πάρε μόνο μία σοβαρή απόφαση ώστε να ρίξεις σε αυτήν όλο το βάρος της προσπάθειάς σου

•Μη παίρνεις αποφάσεις επιπόλαια, βιαστικά και χωρίς να ακολουθείται από βαθειά επιθυμία. Σκέψου καλά τι θέλεις να κάνεις και γιατί.

•Απόφυγε παλαιότερες, αποτυχημένες αποφάσεις ή τρόπο γιατί ασυνείδητα θα νιώθεις εκ των προτέρων απογοήτευση.

•Μην κάνεις ό,τι κάνουν οι άλλοι αλλά ό,τι είναι για ‘σένα και μόνο σημαντικό.

•Σπάσε τον μεγάλο στόχο σε μικρά βήματα, τα οποία θα είναι συγκεκριμένα, μετρήσιμα και με ορισμένη διάρκεια, και ξεκίνα να τα εφαρμόζεις ένα ένα.

•Μπορείς αν θέλεις με τους φίλους, τον σύντροφο σου, την οικογένειά σου να συζητήσεις γι’ αυτό που θέλεις να επιτύχεις ώστε να σε στηρίξουν.

•Ένα ωραίο “κόλπο” επίσης είναι να φτιάξεις έναν κατάλογο με τα οφέλη που θα αποκομίσεις όταν πετύχεις τον στόχο σου και φρόντισε να τον διαβάζεις συχνά.

•Κάνε ένα μικρό δώρο στον εαυτό σου κάθε φορά που περνάς ένα από τα στάδια που έχεις ορίσει μέχρι τον τελικό στόχο. Θα νιώσεις όμορφα.

•Κράτα ημερολόγιο της προόδου σου. Για να μην “κλέβεις” τον εαυτό σου.

•Να είσαι προετοιμασμένη ότι πιθανότατα θα επιστρέφεις στις παλιές συμπεριφορές κάποιες περιόδους… Πες στον εαυτό σου ότι αυτό είναι παροδική αναποδιά και όχι λόγος για να εγκαταλείψεις την προσπάθεια.

With love: Αλήθεια, πιστεύεις ότι υπάρχει κάτι που πραγματικά επιθυμείς να πετύχεις με σαφείς προθέσεις, και είναι αδύνατον; Φυσικά και όχι. Just make it happen
Άλλωστε…: “Ο αξιόλογος άνθρωπος έχει απαιτήσεις από τον εαυτό του. Ο κατώτερος άνθρωπος έχει απαιτήσεις από τους άλλους”

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα