keepup_pinkribbon

Το ροζ βραχιολάκι της Estée Lauder γίνεται και φέτος το αγαπημένο αξεσουάρ κάθε γυναίκας

By

Η Estée Lauder Companies μας καλεί να ενωθούμε μαζί της, να φορέσουμε το ροζ βραχιολάκι του 2017 και να δημιουργήσουμε έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού βοηθώντας στην έρευνα και την καταπολέμησή του με τον πιο απλό τρόπο!


Οκτώβριος. Ένας μήνας αφιερωμένος στην ενημέρωση και την πρόληψη κατά του Καρκίνου του μαστού. Η Estee Lauder Companies πιστή στο «ραντεβού» της με τις γυναίκες, υποδέχεται και φέτος αυτόν τον μήνα με το PinkRibbon25 και γιόρτασε την 25η επέτειο δράσης της με ένα γεύμα που έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία.

keepup_estee

Εμείς ήμασταν εκεί για να τιμήσουμε την οραματίστρια της Εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού, Evelyn H. Lauder, να φορέσουμε τη σατέν ροζ κορδέλα στο πέτο μας και να βάλουμε το δικό μας λιθαράκι στον ιερό αυτό σκοπό.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…

Η Evelyn H. Lauder έχοντας διαπιστώσει ότι οι γυναίκες  πέθαιναν από τη νόσο και παρόλα αυτά κανείς δεν μιλούσε γι’ αυτό κι έχοντας προβληματιστεί από την έλλειψη της επίγνωσης, της χρηματοδότησης αλλά και των πόρων που απαιτούνται για να ξεπεραστεί αυτή η ασθένεια,  αποφάσισε να λάβει εκείνη δράση, γράφοντας μια ολόκληρη ιστορία.

keepup_esteeevelyn

Το 1992 ξεκίνησε την Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού των εταιριών Estée Lauder και μαζί με την Alexandra Penney, την πρώην αρχισυντάκτρια του περιοδικού SELF, δημιούργησαν τη χαρακτηριστική Ροζ κορδέλα που έγινε και το σύμβολο αυτής της δράσης. ‘Αρχισε να διανέμει την χαρακτηριστική ροζ κορδέλα μέσα από τα stand των μαρκών της εταιρίας σε όλο τον κόσμο και έκτοτε έχουν διανεμηθεί 150 εκατομμύρια ροζ κορδέλες!

Δες το Video από την 25η Επέτειο της Εκστρατείας εδώ 

Ένα χρόνο αργότερα, η Evelyn ίδρυσε το Breast Cancer Research Foundation® (BCRF), έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό, για τη άντληση χρηματοδότησης η οποία θα αφορούσε αποκλειστικά την έρευνα για τον καρκίνο του μαστού.

Η τεράστια επίδραση και συμβολή της Εκστρατείας στην θνησιμότητα και στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των γυναικών

Το BCRF, που ιδρύθηκε το 1993 από την αείμνηστη Evelyn H. Lauder, είναι ο κορυφαίος συνεργάτης των εταιριών Estée Lauder στην Εκστρατεία. Είναι η μεγαλύτερη μη κερδοσκοπική οργάνωση για τον καρκίνο του μαστού στις Η.Π.Α. αφοσιωμένη στην εξάλειψη του καρκίνου του μαστού, υποσχόμενη για την πιο ελπιδοφόρα έρευνα στον κόσμο. Ενώ έχει γίνει μεγάλη πρόοδος στην έρευνα, τη θεραπεία και τη φροντίδα, εκτιμάται ότι μία γυναίκα στις Η.Π.Α. διαγιγνώσκεται με καρκίνο του μαστού κάθε δύο λεπτά. (Πηγή: American Cancer Society)

[swfullwidthimg image=”26432″ caption=”” align=”center” height=”400px” padding = “padding-bottom: 0;”]

Μέχρι σήμερα που η Estée Lauder Companies χρηματοδοτεί πρωτοποριακή έρευνα μέσω του BCRF, έχει σημειωθεί τεράστια πρόοδος:


  • Τα ποσοστά θνησιμότητας από καρκίνο του μαστού μειώθηκαν κατά 38% τα τελευταία είκοσι χρόνια.
  • Τα ποσοστά επιβίωσης των τελευταίων πέντε ετών είναι μεγαλύτερα από 90% όταν ο καρκίνος του μαστού διαγιγνώσκεται εγκαίρως.
  • Οι θεραπείες προσαρμόζονται στον τύπο καρκίνου του μαστού ενός ατόμου, επειδή τώρα γνωρίζουμε ότι ο καρκίνος του μαστού δεν είναι μια ασθένεια, αλλά πολλοί διαφορετικοί τύποι ασθένειας.
  •  Η χειρουργική επέμβαση δεν είναι τόσο επεμβατική, και σήμερα οι περισσότερες γυναίκες μπορούν να υποβληθούν σε αφαίρεση όγκου και όχι σε πλήρη αφαίρεση του μαστού (μαστεκτομή).
  • Έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 70 εκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση της παγκόσμιας έρευνας, της εκπαίδευσης και των ιατρικών υπηρεσιών.
  • 225 επιχορηγήσεις ιατρικής έρευνας χρηματοδοτήθηκαν μέσω του BCRF (56 εκατομμύρια δολάρια από τα συνολικά αντληθέντα κεφάλαια) που αντιστοιχούσαν σε 1.120.000 ώρες έρευνας.
  • Η έρευνα και η πρόοδος ενάντια στον καρκίνο του μαστού επιταχύνθηκαν – σώζοντας ζωές και βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής.
  •  150 εκατομμύρια ροζ κορδέλες έχουν διανεμηθεί παγκοσμίως μέσω των stand ομορφιάς των μαρκών της εταιρίας παγκοσμίως.
  • Περισσότεροι από 1.000 φωταγωγήσεις έχουν γίνει σε όλο τον κόσμο για να ευαισθητοποιήσουν για τον καρκίνο του μαστού και να τιμήσουν εκείνους που τους άγγιξε η ασθένεια.
  • Η Εθνική Ημέρα Μαστογραφίας καθιερώθηκε την τρίτη Παρασκευή κάθε Οκτωβρίου.
  • Η εκστρατεία συνεχίζει να επεκτείνεται – τώρα είναι ενεργή σε περισσότερες από 70 χώρες – και συνδέεται με περισσότερες από 60 οργανώσεις για τον καρκίνου του μαστού σε όλο τον κόσμο.
  • 46.000 εργαζόμενοι της εταιρίας κινητοποιούνται παγκοσμίως.
  • 15 μάρκες της εταιρίας υποστηρίζουν τις ενέργειες συγκέντρωσης πόρων της Εκστρατείας .
  • Η Estee Lauder Companies συνεχίζει να αντλεί εκατομμύρια δολάρια μέσω της Εκστρατείας και προετοιμάζεται για το μεγαλύτερο ετήσιο στόχο συγκέντρωσης πόρων ύψους $ 8 εκατομμυρίων.

Ωστόσο η δουλειά δεν έχει τελειώσει. Αν και τα θανατηφόρα ποσοστά του καρκίνου του μαστού μειώνονται τα τελευταία 25 χρόνια, γυναίκες και οι άνδρες σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να προσβάλλονται και να πεθαίνουν από την ασθένεια.

Για αυτό το λόγο η Estee Lauder Companies μας καλεί να ενωθούμε μαζί της, να φορέσουμε το ροζ βραχιολάκι του 2017 και να δημιουργήσουμε έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού βοηθώντας στην έρευνα και την καταπολέμησή του με τον πιο απλό τρόπο!

vraxioli__pinkribbon

Το φετινό βραχιόλι της εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού αποτελείται από φυσικό δέρμα οικολογικής κατεργασίας και απεικονίζει 3-D αλυσίδα. Στην άκρη της δερμάτινης αλυσίδας υπάρχει διακοσμητικό μέταλλο- κούμπωμα επιχρυσωμένο με χαραγμένο το ροζ κορδελάκι. 

Με την αγορά του Pink Ribbon Bracelet συνεισφέρεις στην πραγματοποίηση των στόχων του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού Άλμα Ζωής στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα. Και να μην ξεχάσω! Για κάθε ποστ που ανεβάζεις με τα δύο hashtags #PinkRibbon25 & #ELCdonates, η @bcacampaign δωρίζει 25 δολάρια στην έρευνα και την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. Μη μείνεις αμέτοχη! 

#bcacampaign #pinkribbon25 #ELCdonates

A post shared by Eirini Diamantakidou (@irenediamond) on

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News