2,5 ώρες αερόβια άσκηση την εβδομάδα βελτιώνουν τη μνήμη!

By

Εάν φροντίζεις να κάνεις αερόβια γυμναστική για να χάνεις εύκολα λίπος και να καταπολεμάς το άγχος, τότε πρόσθεσε άλλο ένα σημαντικό λόγο. Η αερόβια άσκηση βελτιώνει κατά πολύ τη μνήμη μας.

Νέα έρευνα, που έγινε από τους επιστήμονες του πανεπιστημίου δυτικής Αυστραλίας έδειξε ότι η σωματική άσκηση βοηθά τους ανθρώπους άνω των 50 ετών να ξεπεράσουν πολλά προβλήματα μνήμης.

Εάν περπατάς ή κάνεις κάποια άλλη αερόβια δραστηριότητα 2 έως 2.5 ώρες την εβδομάδα, μπορείς να βοηθήσεις τη μνήμη σου να είναι σε εγρήγορση. Οι επιστήμονες μελέτησαν 170 εθελοντές για περίπου 1 χρόνο, οι οποίοι είχαν προβλήματα μνήμης χωρίς όμως να έχουν διαταραχές άνοιας.
mnimi-trofima

Τους χώρισαν σε δύο ομάδες και η μία ομάδα ακολούθησε πρόγραμμα άσκησης για 24 εβδομάδες. Οι συμμετέχοντες έκαναν τρεις φορές την εβδομάδα 50 λεπτά περπάτημα ή αερόβια άσκηση στο σπίτι τους. Η άλλη ομάδα έκανε ό,τι συνήθιζε μέχρι την ημέρα που μπήκε στο πρόγραμμα. Δηλαδή όλα τα άτομα αυτής της ομάδας συνέχισαν την καθημερινότητα που είχαν και πριν.

Σύμφωνα με τους ίδιους, είχαν πλέον πιο καθαρή μνήμη, ενώ τόνισαν πως δε χρειάζεται κανείς να εξοντώνει τον οργανισμό του στη γυμναστική, να τρέχει πχ σε μαραθώνιους, απλά να συμπεριλάβει ένα μέτριας έντασης πρόγραμμα άσκησης που να τον ευχαριστεί στη ζωή του.

Ειδικά για τα άτομα άνω των 50 ετών μια απλή αεροβική άσκηση μπορεί να μειώσει σε σημαντικό βαθμό τον κίνδυνο εμφάνισης κάποιας μορφής άνοιας. Επίσης, βοηθά στην ισορροπία της ψυχικής μας υγείας και δυναμώνει το σώμα έναντι καταγμάτων από πιθανά ατυχήματα.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι 5 τροφές που αυξάνουν τον μεταβολισμό σου

Υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες τροφές που βοηθούν τον οργανισμό σου να αυξήσει τον μεταβολισμό του, να κάψει περισσότερο λίπος και...
Διαβάστε Περισσότερα