3 απλές ασκήσεις Yoga για τους πόνους στον αυχένα

By

Ο πόνος στον αυχένα είναι ο πλέον «αγαπημένος» πόνος όλων των ανθρώπων, που εργάζονται σε γραφείο ή αντλούν πολλές ώρες της ημέρας τους μπροστά από τον υπολογιστή. Το αυχενικό σύνδρομο δε κοιτάει χρόνια και ηλικία και είναι άκρως επιθετικό.

Για να μην πονάς άλλο στον αυχένα, δες παρακάτω πως θα καταφέρεις να ανακουφιστείς μέσω της γυμναστικής. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές στην αντιμετώπιση του αυχενικού συνδρόμου, όμως πρέπει να γίνονται σωστά και συστηματικά οι ασκήσεις.
Κάνε το παρακάτω πρόγραμμα τρεις φορές την εβδομάδα και θα δεις αισθητή βελτίωση τους επόμενους 3 μήνες.

Δείτε το video και ανακουφίσου μέσω της γυμναστικής:

http://youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=DRJi2g1iwRs&w=560&h=315

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Home

Ξίδι: Δες όλα τα απίστευτα που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου με αυτό (+ χωρίς να ξοδεύεσαι)

Τον τελευταίο καιρό έχω πάθε εμμονή με τα υγιεινά καθαριστικά. Έχω διαβάσει όλα όσα μπορούν να προκαλέσουν στην υγεία...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Αλόη: Αυτό το superfood πρέπει να μπει ολόκληρο στη ζωή και στις σαλάτες σου!

Η αλόη είναι ένα φυτό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον τομέα της ομορφιάς για τη δημιουργία μασκών και καταπραϋντικών....
Διαβάστε Περισσότερα