3 απλές ασκήσεις Yoga για τους πόνους στον αυχένα

By

Ο πόνος στον αυχένα είναι ο πλέον «αγαπημένος» πόνος όλων των ανθρώπων, που εργάζονται σε γραφείο ή αντλούν πολλές ώρες της ημέρας τους μπροστά από τον υπολογιστή. Το αυχενικό σύνδρομο δε κοιτάει χρόνια και ηλικία και είναι άκρως επιθετικό.

Για να μην πονάς άλλο στον αυχένα, δες παρακάτω πως θα καταφέρεις να ανακουφιστείς μέσω της γυμναστικής. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές στην αντιμετώπιση του αυχενικού συνδρόμου, όμως πρέπει να γίνονται σωστά και συστηματικά οι ασκήσεις.
Κάνε το παρακάτω πρόγραμμα τρεις φορές την εβδομάδα και θα δεις αισθητή βελτίωση τους επόμενους 3 μήνες.

Δείτε το video και ανακουφίσου μέσω της γυμναστικής:

http://youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=DRJi2g1iwRs&w=560&h=315

You may also like

Hot News