5+1 ολυμπιακές προπονήσεις για να ανεβάσεις το επίπεδο!

By

Με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016 στο Ρίο ντε Τζανέιρο, έχω πάρει απόφαση να δοκιμάσω τις αντοχές μου! Να πάω την προπόνησή μου – όταν με το καλό ξεκινήσω από Σεπτέμβριο –  ένα τσικ πιο πάνω και να γυμναστώ…  σε ολυμπιακό στυλ! Πίστεψε με ό,τι χρειάζεται υπάρχει στο Gym!

1. Ολυμπιακό σπριντ

Το ολυμπιακό σπριντ είναι ένα εκρηκτικό, αναερόβιο αθλητικό γεγονός: με χρόνια προπόνησης για 100 μέτρα που «τα σπάνε» τη μεγάλη ημέρα. Οι σπρίντερ περνάνε το χρόνο τους εστιάζοντας στην καρδιαγγειακή άσκηση και την ανάπτυξη αντοχής με το τρέξιμο να συνιστά το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησής τους.

Το καλύτερο στο διάδρομο είναι το γεγονός ότι μπορείς να διαχειριστείς το ρυθμό που τρέχεις με εναλλαγές ανάμεσα σε ένα συγκρατημένο ρυθμό και διαστήματα σπριντ. Τα περισσότερα μηχανήματα έχουν προεπιλεγμένες διαλειμματικές προπονήσεις που μπορείς να δοκιμάσεις. Και όλες σε βοηθούν να τρέχεις περισσότερο, γρηγορότερα και να δυναμώσεις τους μύες σου (ενώ ρίχνεις το λίπος της κοιλιάς).

2. Κωπηλασία

Οι ολυμπιακές ομάδες μπορεί να κωπηλατούν για τις χώρες τους φέτος, αλλά εσείς κωπηλατείτε για εσάς. Μια κωπηλατική μηχανή είναι η τέλεια λύση για να βελτιώσετε τη συνολική υγεία σας και εφόσον μιμείται την κίνηση της κωπηλασίας μιας βάρκας στο νερό, είναι και μια άσκηση για όλο το σώμα.

Η κωπηλατική μηχανή είναι τόσο εύκολη στη χρήση και για αυτούς που αντιμετωπίζουν προβλήματα στις αρθρώσεις, οι κινήσεις χαμηλής καταπόνησης ασκούν την ελάχιστη πίεση στα γόνατά σας. Ζητήστε από έναν Trainer να σας καθοδηγήσει σε μια σωστή κωπηλατική τεχνική αν δεν νιώθετε σίγουροι.

3. Άρση βαρών

Δεν χρειάζεται να σηκώσεις δύο φορές το βάρος σας για να αναπτύξεις δύναμη ολυμπιακού επιπέδου. Συνδύασε ελεύθερα βάρη (όπως βαθιά καθίσματα, άρσεις θανάτου, βυθίσεις τρικεφάλων και βαράκια) με μηχανήματα (που θα σε καθοδηγήσουν σωστά) για δυνατό και λεπτό σώμα.

Ο στόχος σου δεν είναι να ξεκινήσεις να σηκώνεις μπάρες 100 κιλών, αλλά να προπονήσεις τους μύες σου σε βασικές ασκήσεις για να τους αναπτύξεις (το οποίο συνήθως συμβαίνει γρήγορα με την άρση βαρών!).

4. Κολύμβηση

Αν θέλετε να κολυμπήσεις σαν αθλητής των Ολυμπιακών Αγώνων, πρέπει να κρατάς σταθερά μέτριο ρυθμό για να αναπτύσσεις αντοχή όσο προπονείσαι.

Δοκίμασε κολύμβηση σε γρήγορο ρυθμό για 50 μέτρα, στη συνέχεια για 100, 150, 200 με ανάπαυση για μισό λεπτό μεταξύ των αποστάσεων για να αυξήσεις την αντοχή σου. Στη συνέχεια δούλεψε την επιστροφή σου με τον ίδιο τρόπο.

Εναλλακτικά, μπορείτε να δοκιμάσεις διαλειμματική κολύμβηση: σπριντ για 25 μέτρα και στη συνέχεια επιστροφή στο χαλαρό ρυθμό. Όποιο και αν είναι το στυλ σου, η κολύμβηση είναι η τέλεια αεροβική άσκηση για να γυμνάσεις όλο το σώμα, χωρίς καταπόνηση των αρθρώσεων.

5. Ποδηλασία

Η ολυμπιακή ποδηλασία είναι ένα άθλημα για αυτούς που το λέει η καρδιά τους με την ταχύτητα να ξεπερνάει τα 80 χλμ/ώρα σε στιγμές αιχμής. Ευτυχώς για εμάς, μπορούμε να δυναμώσουμε την ταχύτητα της ποδηλασίας στο γυμναστήριο, χωρίς τον κίνδυνο επικών συντριβών.

Η έντονη προπόνηση σε στατικό ποδήλατο μπορεί να κάψει περισσότερες από 300 θερμίδες στα 30 λεπτά. Φανταστείτε λοιπόν τι μπορεί να κάνει μια δομημένη καρδιαγγειακή προπόνηση για εσάς: απλά ζητήστε από κάποιον Trainer του γυμναστηρίου σας ένα προτεινόμενο προπονητικό πλάνο.

6. Πυγμαχία

Η πυγμαχία είναι από τις πιο αυθεντικές μορφές αθλημάτων «one to one» που απαιτούν δύναμη, δεξιότητα, αντοχή, ταχύτητα και μυαλό.

Μην αφήνεις τα στερεότυπα να σε επηρεάζουν: η πυγμαχία δεν έχει καμία σχέση με τους χώρους από μπετόν, στυλ Rocky που βλέπετε στις ταινίες. Στην πραγματικότητα, για παράδειγμα, οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν 3 κατηγορίες πυγμαχίας στο Rio 2016.

Αν είστε έτοιμοι να κάψεις θερμίδες, να μειώσεις το στρες, να ενισχύσεις την υγεία της καρδιάς, να βελτιώσεις την ευελιξία και να προπονήσεις όλο σου το σώμα, άρπαξε τα γάντια και ξεκίνα για ένα μάθημα πυγμαχίας.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
LIVE WELL Σεξ & Σχέσεις

Νέα έρευνα: Τα ζευγάρια που κάνουν ΑΥΤΟ μαζί, μένουν για πάντα μαζί!

Αν έχεις προσπαθήσει ποτέ να αλλάξεις τη διατροφή σου και να ακολουθήσεις έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής ξέρεις πόσο...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS KeepUp Like a Star

Νάντια Μπουλέ: Η αλλαγή που έκανε στη διατροφή της και δεν παίρνει ποτέ βάρος!

Για το εξώφυλλο του περιοδικού Shape φωτογραφήθηκε η Νάντια Μπουλέ όπου μίλησε για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε και...
Διαβάστε Περισσότερα