keepup_6rofimata

6 ροφήματα που θα σου φτιάξουν τη διάθεση!

By

Είχες μία κακή μέρα; Είσαι στα κάτω σου; Δεν μπορείς να συγκεντρωθείς; Πάντα υπάρχει ένα ρόφημα που μπορεί να σου φτιάξει διάθεση, και μάλιστα χωρίς αλκοόλ!


[swfullwidthimg image=”26475″ caption=”” align=”center” height=”300px” padding = “padding-bottom: 0;”]

Τα φυσικά προϊόντα μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της κακής σου διάθεσης, ή ακόμα και στη συγκέντρωσή σου! Για αυτό σου βρήκα τα 6 ροφήματα που περιέχουν τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό σου και την ψυχολογία και επιπλέον μπορούν να συμβάλλουν στην εξισορρόπηση της διατροφής σου.

[swfullwidthimg image=”26478″ caption=”” align=”center” height=”300px” padding = “padding-bottom: 0;”]

1. Όταν είσαι αφηρημένη: Ζεστό νερό με λεμόνι

Όταν είσαι αφυδατωμένη επηρεάζεται και η συγκέντρωσή σου και γι’ αυτό θα πρέπει να πίνεις αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όταν δεν μπορείς να συγκεντρωθείς, βάλε λίγο χυμό λεμονιού μέσα στο ποτήρι του νερού σου με ένα κομματάκι λεμόνι να επιπλέει. Με τη μυρωδιά του λεμονιού θα αισθανθείς πως η συγκέντρωση σου βελτιώνεται. Aκόμη, με την προσθήκη του λεμονιού λαμβάνεις μία καλή δόση βιταμίνης C για τον οργανισμό σου. Η βιταμίνη C συμβάλλει στην έκκριση νορεπινεφρίνης, που με τη σειρά της επηρεάζει το μέρος του εγκεφάλου που ελέγχει την προσοχή μας! Μαγικό ε;

2. Για την καταπολέμηση του άγχους: Χαμομήλι Latte

Το χαμομήλι έχει αποδειχθεί πως συμβάλλει στη χαλάρωση και την καταπολέμηση του άγχους. Ταυτόχρονα, το γάλα αγελάδας (από αγελάδες που ζουν στο φυσικό τους περιβάλλον) περιέχει συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (CLA), συστατικό που αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο, μειώνοντας την επίδραση της κορτιζόλης, γνωστή ορμόνη του άγχους. Ο συνδυασμός των δύο αυτών ροφημάτων μπορεί να πετύχει τα υψηλότερα επίπεδα ενάντια στο stress. Απλώς πρόσθεσε ζεσταμένο γάλα σε ένα φλυτζάνι με χαμομήλι και λίγο μέλι για extra γλυκύτητα!

3. Όταν αισθάνεσαι πεσμένη ψυχολογικά: Smoothie με γιαούρτι ή κεφίρ

Ένα τέτοιο smoothie μπορεί να αλλάξει την κακή σου διάθεση, χάρη στην πρωτεΐνη που περιέχει το γιαούρτι, η οποία αυξάνει τα επίπεδα των ορμονών της χαράς. Θα πάρεις επίσης και μια γερή δόση από προβιοτικά, που έρευνες επίσης τα συνδέουν με την βελτίωση της διάθεσης – για να μην σου πω πως πολλοί επιστήμονες υποστηρίζουν πως τα προβιοτικά μπορεί να είναι ένας τρόπος να καταπολεμήσουμε την κατάθλιψη.

 

4. Βάλε τέλος στις βραδυνές ανησυχίες με βυσσινάδα

Αν στριφογυρνάς στο κρεβάτι σου αλλά δεν κλείνει το μάτι σου, δοκίμασε αυτό το ρόφημα! Πρόσφατες έρευνες έδειξαν πως πίνοντας αυτό το χυμό 2 φορές την ημέρα, θα αυξήσεις τη διάρκεια του ύπνου έως και 90 λεπτά, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας του βύσσινου σε μελατονίνη, ορμόνη που βοηθάει στον ύπνο.

[swfullwidthimg image=”26479″ caption=”” align=”center” height=”400px” padding = “padding-bottom: 0;”]

5. Όταν αισθάνεσαι απογοήτευση: Δοκίμασε Chai Tea

Δεν είναι μόνο γευστικό, αλλά περιέχει και ποικιλία από μπαχαρικά (όπως η κανέλα), που λειτουργούν παρηγορητικά! Έρευνα το 2009 έδειξε, πως ακόμα και η μυρωδιά της κανέλας μπορεί να οδηγήσει σε εγρήγορση και μείωση του αισθήματος της απογοήτευσης. Επιπλέον, η κανέλα βοηθάει στη διατήρηση των επιπέδων του ζαχάρου, οπότε αν η κακή σου διάθεση οφείλεται σε λιγούρες και σκαμπανεβάσματα ενέργειας, το συγκεκριμένο τσάι μπορεί να σε βοηθήσει αρκετά.

6. Νιώθεις εξάντληση: Πράσινο τσάι

Αυτή η αρχαία ποικιλία είναι πλούσια σε L- θεανίνη, αμινοξύ που αυξάνει τα alpha εγκεφαλικά κύματα (παρόμοια με εκείνα που δημιουργούνται κατά τον διαλογισμό), που συνδέονται με τη χαλάρωση και τη συγκέντρωση. Είναι ιδανικό για απογευματινό, όταν δε θέλεις μια ισχυρή δόση καφεΐνης, αλλά χρειάζεστε ένα boost ενέργειας για να τελειώσετε τη μέρα.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Αυτοί οι κεφτέδες είναι εκρηκτικοί… και δεν περιέχουν ίχνος κιμά!

Φαντάσου τώρα να κάθεσαι στο τραπέζι και να σου φέρνουν ένα πιάτο γεμάτο μακαρόνια και πεντανόστιμους κεφτέδες. Αν, μάλιστα,...
Διαβάστε Περισσότερα