6 συμβουλές ειδικών που θα σε βοηθήσουν να ελέγχεις το άγχος του κορονοϊού!

By

Βρισκόμαστε εν μέσω πανδημίας και αυτό πολλές φορές μας καταβάλει όλους. Τη μια νιώθουμε ότι όλα θα πάνε καλά και την άλλη ζούμε την πραγματικότητα και το τώρα που τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα στην καθημερινότητά μας.

Ο κορονοϊός έχει προκαλέσει παγκόσμιο πανικό όχι μόνο σε ανθρώπους που έχουν άγχος στη ζωή τους έτσι κι αλλιώς αλλά σε όλο τον κόσμο στον πλανήτη γη.

Ο λόγος που κρύβεται πίσω από το άγχος είναι απλός. Ο φόβος είναι αυτός που μας φέρνει σε αυτήν την κατάσταση που πολλές φορές νιώθουμε ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε.

Τι μπορείς να κάνεις για να ελέγχεις το άγχος σου; Δες τι σου προτείνουν οι ειδικοί.

Αποδέξου το άγχος σου Είναι σημαντικό να αποδεχτείς ότι στο παρόν νιώθεις αγχωμένη. Προσπάθησε να δεις τον φόβο σου ξεχωριστά από ότι βλέπεις τον εαυτό σου. Δώσε έναν βαθμό στο άγχος σου από το 1 ως το 10 καθώς αυτό θα σε βοηθάει κάθε φορά να καταλαβαίνεις πόσο πολύ ή λίγο αγχωμένη είσαι. Επίσης καλό είναι να σκέφτεσαι τι είναι αυτό που πραγματικά σε αγχώνει. Μήπως κολλήσεις; Μήπως κολλήσει κάποιος αγαπημένος σου; Μήπως χάσεις τη δουλειά σου; Δες τι μπορείς να κάνεις γι’αυτό που σε αγχώνει για να σε αγχώνει λιγότερο.

Πάρε βαθιές ανάσες Κάθε φορά που νιώθεις ότι αγχώνεσαι σταμάτα αυτό που κάνεις και πάρε μερικές βαθιές ανάσες. Αυτή είναι μια πολύ απλή τεχνική για να ηρεμείς.

Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις την τεχνική 5-4-3-2-1. Με αυτήν την τεχνική οι ειδικοί προσπαθούν να διώξουν κάθε σκέψη από τον “ασθενή”. Να τι πρέπει να κάνεις:

1. Παρατήρησε 5 πράγματα γύρω σου.
2. Στρέψε τώρα την προσοχή σου σε 4 ήχους που μπορείς να ακούσεις.
3. Δώσε προσοχή σε 3 πράγματα που μπορείς να νιώσεις στο σώμα σου.
4. Μύρισε 2 πράγματα.
5. Βρες κάτι που μπορείς να δοκιμάσεις με το στόμα σου.

Σταμάτα να βλέπεις ειδήσεις Προσπάθησε να χρησιμοποιείς τα social media για να έρχεσαι σε επαφή με δικούς σου ανθρώπους και όχι για να βλέπεις ειδήσεις. Αν θέλεις παρόλα αυτά να μαθαίνεις τι συμβαίνει στον κόσμο, καν’το μια φορά την ημέρα. Περιόρισέ το όσο περισσότερο μπορείς.

Δημιούργησε μια ρουτίνα Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν εσύ φτιάξε μια σταθερότητα. Βρες χρόνο να γυμνάζεσαι (η άσκηση φτιάχνει την ψυχολογία και τη διάθεση), να τρως καλά και σωστά και να κοιμάσαι αρκετά.

Κάνε πραγματικότητα στόχους που είχες βάλει στην άκρη Αν, για παράδειγμα, στόχος σου ήταν να γράψεις ένα βιβλίο, να μάθεις να πλέκεις ή κάτι άλλο, τώρα είναι η ώρα να το κάνεις. Τώρα που έχεις τον χρόνο. Θα βρεις έναν σκοπό και θα αρχίσεις να περνάς καλά μέσα στο σπίτι.

Μίλα σε φίλους και οικογένεια Μπορείτε ακόμα και να φάτε μαζί από απόσταση. Οργάνωσε dinner parties από απόσταση. Θα περάσεις τέλεια και θα ξεχαστείς σίγουρα.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News