keepup workup

Αυτή η άσκηση των 10 λεπτών είναι όλα όσα χρειάζεσαι, σύμφωνα με την επιστήμη!

By

Ότι προσπαθείς συνεχώς να βρίσκεις δικαιολογίες για να γλιτώσεις τη γυμναστική είναι δεδομένο. Μη γνέφεις αρνητικά. Το κάνεις! Και ψεύδεσαι και το κάνεις!

Κάποιες φορές μπορεί όντως να έχεις δίκιο αλλά η αλήθεια είναι πως ένα 10λεπτο την ημέρα σίγουρα το έχεις ελεύθερο. Και οι επιστήμονες έρχονται να σου πουν πως αυτά τα 10 λεπτά άσκησης είναι όλα όσα χρειάζεσαι.

Μια νέα έρευνα μας λέει πως υπάρχει ένα είδος άσκησης το οποίο και δεν χρειάζεται να έχεις γυμναστεί ξανά στο παρελθόν και μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος και να κάψεις λίπος. Μιλάμε για το ανεβοκατέβασμα σκαλιών.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι επιστήμονες έβαλαν μια ομάδα νεαρών γυναικών να κάνουν μια προπόνηση 10 λεπτών την οποία θα έπρεπε να κάνουν 3 φορές την εβδομάδα για 6 εβδομάδες. Αυτό που προέκυψε ήταν πως όταν οι γυναίκες ανέβαιναν σκαλιά για 20 δευτερόλεπτα, ξεκουράζονταν για 2 λεπτά και επαναλάμβαναν για άλλες 3 φορές, έβλεπαν θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα τους.

Με λίγα λόγια, αποδείχτηκε πως αν ανεβοκατεβαίνεις σκάλες για 10 λεπτά είναι σαν να κάνεις 12 λεπτά burpees.

Mάθε λοιπόν να αφιερώνεις 30 λεπτά την εβδομάδα (3 δεκάλεπτα) ανεβοκατεβαίνοντας σκάλες και θα δεις μεγάλες αλλαγές στο σώμα σου. Πλέον δεν έχεις καμιά δικαιολογία ότι δεν προλαβαίνεις να γυμναστείς.

You may also like

Instagram Slider

  • You are not hungry you are looking for something to
  • Just let that negative shit goooo  taylorlewisphoto hannahedenfitness keepupgr
  • The best way to predict the future is to create
  •      !!

Hot News