Με αυτά τα 8 τρόφιμα θα πεις αντίο στη δυσκοιλιότητα φυσικά!

By

Λίγο πολύ όλοι οι άνθρωποι θα εμφανίσουν κάποια στιγμή δυσκοιλιότητα, άλλοι πάλι έχουν έντονο πρόβλημα σε καθημερινή βάση. Για να αντιμετωπίσεις αυτό το πρόβλημα φυσικά μακριά από φαρμακευτικά σκευάσματα η λύση είναι μία: να επιλέγεις τροφές πλούσιες σε ίνες.

Ας δούμε τις πιο βασικές:

Τα μούρα, τα βατόμουρα, οι φράουλες είναι φρούτα, που έχουν μεγάλη ποσότητα ινών και λίγες θερμίδες. Μπορείς να τα προσθέσεις στο πρωινό σου ή να τα φας σαν σνακ το απόγευμα.

duskoiliotita-1

Το ποπ κορν, εκτός από νόστιμο, αποτελεί ένα μη-λιπαρό τρόπο να εντάξεις περισσότερες ίνες στο διαιτολόγιο σου. Προτίμησε να μη ρίξεις βούτυρο και αλάτι, γιατί έτσι θα αφαιρέσεις κάποια από τα οφέλη του.

Τα φασόλια μπορούν να δώσουν τις διπλάσιες ίνες σε σχέση με τα περισσότερα λαχανικά.

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι κλασσική πηγή διατροφικών ινών, που χρησιμοποιούνται συνεχώς σε προβλήματα δυσκοιλιότητας. Τα δαμάσκηνα και τα σύκα κυρίως περιέχουν εκτός από ίνες και σορβιτόλη, ένα φυσικό καθαρτικό.

damaskina-duskoiliotita

Το ψωμί ολικής άλεσης θα κρατήσεις μακριά τη δυσκοιλιότητα, καθώς διαθέτει υψηλά επίπεδα ινών και πολύπλοκων υδατανθράκων.

Το μπρόκολο είναι πολύ καλή πηγή ινών και έχι λίγες θερμίδες. Υπάρχει όμως κίνδυνος κατά το μαγείρεμα να μειωθούν οι ίνες, γι΄αυτό προτιμήστε να το μαγειρέψετε στον ατμό ή να το ψήσετε.

Οι ξηροί καρποί, μεταξύ αυτών τα φιστίκια και τα καρύδια, αποτελούν πλούσια πηγή ινών. Προσοχή όμως στις θερμίδες.

Οι ψητές πατάτες αποτελούν ένα νόστιμο, υγιεινό και αποτελεσματικό τρόφιμο για την περίπτωση αυτή. Μια μέτρια πατάτα με φλούδα παρέχει 3.8 γρ ινών.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News