Ένας ψυχολόγος του Harvard λέει ότι αυτή η γυμναστική θα σε απαλλάξει από το χρόνιο στρες!

By

Είναι δεδομένο ότι βάζοντας τη γιόγκα στη ζωή σου θα δεις καλό και στο σώμα και στην ψυχή σου.

Στην πραγματικότητα ασκήσεις όπως είναι η στάση Downward Dog και Sun Salutations (ο χαιρετισμός στον ήλιο) κάνουν περισσότερο καλό στο μυαλό μας από ότι νομίζαμε.

Το αμερικάνικο κανάλι NBC πρόσφατα μελέτησε τα καλά που κάνει η γιόγκα στον εγκέφαλο του ανθρώπου. Ένας ειδικός ψυχολόγος, μάλιστα, από το Πανεπιστήμιο του Harvard λέει σχετικά: “Η γιόγκα έχει χρησιμοποιηθεί για την αντιμετώπιση του άγχους, της κατάθλιψης, της αϋπνίας, των διατροφικών διαταραχών και πολλών άλλων ασθενιών του μυαλού”.

Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι επειδή το μυαλό μας ακούει τα σημάδια του σώματός μας. Έτσι όταν νιώθουμε φυσικά και σωματικά καλά και ήρεμοι, θα ακολουθήσει και το μυαλό μας.

Πόση γιόγκα την ημέρα όμως πρέπει να κάνεις; 40 λεπτά κάθε μέρα είναι αρκετά για να δεις γρήγορα όλα τα οφέλη της γιόγκα και στο σώμα αλλά και στο πνεύμα σου.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα