Ένας ψυχολόγος του Harvard λέει ότι αυτή η γυμναστική θα σε απαλλάξει από το χρόνιο στρες!

By

Είναι δεδομένο ότι βάζοντας τη γιόγκα στη ζωή σου θα δεις καλό και στο σώμα και στην ψυχή σου.

Στην πραγματικότητα ασκήσεις όπως είναι η στάση Downward Dog και Sun Salutations (ο χαιρετισμός στον ήλιο) κάνουν περισσότερο καλό στο μυαλό μας από ότι νομίζαμε.

Το αμερικάνικο κανάλι NBC πρόσφατα μελέτησε τα καλά που κάνει η γιόγκα στον εγκέφαλο του ανθρώπου. Ένας ειδικός ψυχολόγος, μάλιστα, από το Πανεπιστήμιο του Harvard λέει σχετικά: “Η γιόγκα έχει χρησιμοποιηθεί για την αντιμετώπιση του άγχους, της κατάθλιψης, της αϋπνίας, των διατροφικών διαταραχών και πολλών άλλων ασθενιών του μυαλού”.

Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι επειδή το μυαλό μας ακούει τα σημάδια του σώματός μας. Έτσι όταν νιώθουμε φυσικά και σωματικά καλά και ήρεμοι, θα ακολουθήσει και το μυαλό μας.

Πόση γιόγκα την ημέρα όμως πρέπει να κάνεις; 40 λεπτά κάθε μέρα είναι αρκετά για να δεις γρήγορα όλα τα οφέλη της γιόγκα και στο σώμα αλλά και στο πνεύμα σου.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Αυτές είναι οι υγιεινές συνήθειες της βασιλικής οικογένειας που πρέπει να υιοθετήσεις κι εσύ!

Δεν υπάρχει μέλος της βασιλικής οικογένειας που να έχει παραπάνω κιλά από το κανονικό. Αυτό οφείλεται στις διατροφικές και...
Διαβάστε Περισσότερα