keepup_psychology

Έχω πάθει κρίση πανικού. Μήπως έχεις πάθει και δεν το γνωρίζεις;

By

Οι τελευταίες ημέρες που πέρασα είχαν πολλά. Συνεντεύξεις, δουλειά, πρόβες, μαθήματα στην σχολή. Ένιωσα κάποια στιγμή ότι είμαι υπερήρωας καθώς έπιασα τον εαυτό μου να λειτουργεί σαν ρομπότ. Χωρίς άγχος μιας και από ένα σημείο και μετά δε νιώθεις! Παρόλα αυτά, το θέμα άγχους, το διαχειρίζομαι τον τελευταίο καιρό αρκετά καλά. Έχω σημειώσει πρόοδο. Εδώ που τα λέμε έχω περάσει και 1-2 κρίσεις πανικού γι’ αυτό. Κρίση πανικού. Φαινόμενο της εποχής. Κάποιοι άνθρωποι είναι πιο ευάλωτοι σε αυτό μιας και οι ρυθμοί ζωής δεν παλεύονται.

Ο έντονος φόβος, η ανησυχία και το πολύ άγχος συνοδεύουν μία κρίση πανικού. Υπάρχουν όμως κι άλλα βασικά τα οποία είναι τα εξής:

  • ναυτία
  • εφίδρωση
  • τρόμο
  • μια αίσθηση ότι η καρδιά σου χτυπά ακανόνιστα (αίσθημα παλμών)
  • ισχυρό φόβο ότι σου συμβαίνει κάτι πολύ σοβαρό, ή ότι έπαθες εγκεφαλικό ή κάποιο καρδιακό επεισόδιο.
  • έντονο φόβο ότι χάνεις τα λογικά σου

Διάγνωση: Κρίση πανικού | Από δω και πέρα, αν σου τύχει, πρέπει να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα για να μην έρθει κι άλλη.

Πάρε βαθιές ανάσες

Μην φύγεις από το μέρος που σε έπιασε. Ακόμη και να οδηγείς κάνε στην άκρη και μείνει στο αμάξι, ακόμη και αν περάσει 1 ώρα.

Προσπάθησε να αποσπάσεις την προσοχή σου κάπου αλλού για να μην το σκέφτεσαι συνέχεια.

Ανακάλυψε το φόβο σου και πολέμησέ τον με αέρα νικητή.

Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι παθαίνουν καθημερινά κρίση πανικού. Αν συνεχιστούν θα πρέπει να επισκεφθείς ειδικό μιας και κάθε περίπτωση είναι μοναδική και χρήζει διαφορετικής θεραπείας.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Jessica Biel: Η σύζυγος του Justin Timberlake κάνει τη διατροφή που θα έπρεπε να κάνεις κι εσύ!

Η Jessica Biel λάμπει και αυτό οφείλεται στην υγιεινή διατροφή που κάνει. Είναι για μένα το ιδανικό κορμί. Ούτε...
Διαβάστε Περισσότερα