Φτιάξε μόνη σου Smoothie για μετά την προπόνηση

By

Ένα υποκατάστατο για τις σκόνες υψηλής πρωτεΐνης, χωρίς πρόσθετα, πολύ πιο οικονομικό και εύγευστο. Είναι τέλειο για μετά την προπόνησή σου για να αναπληρώσεις  ενέργεια και να υποβοηθήσεις την αποκατάσταση των μυών.

newego_LARGE_t_1466_106338154_type13058

Yλικά

Μια χούφτα παγάκια

1 φλιτζάνι σόγια/αποβουτυρωμένο γάλα (οργανικό)

1 μπανάνα

Μια χούφτα βατόμουρα (κατεψυγμένα ή φρέσκα)

2 δόσεις φυσικό οργανικό γιαούρτι (χωρίς ζάχαρη και χωρίς πρόσθετα)

2 δόσεις σκόνη πρωτεΐνης ορού γάλακτος φυσικής σόγιας (προτιμήστε τη φυσική, χωρίς άλλα πρόσθετα.)

Εκτέλεση

Βάλε μερικά παγάκια στο μπλέντερ και θρυμμάτισέ τα ελαφρά. Πρόσθεσε όλα τα άλλα υλικά. Ανακάτεψε μέχρι να μαλακώσει. Ο θρυμματισμένος πάγος του δίνει την υφή ενός παχύρρευστου smoothie, αλλά αν το προτιμάς πιο υγρό, βάλε λιγότερο πάγο ή παράλειψε τον.

 

 

You may also like

Hot News