Η συνταγή του γιατρού λέει “Γιόγκα”! Δες πώς θα απαλύνεις τον πόνο στη μέση…

By

Άγχος, αυπνία και πόνος στη μέση. Είναι μερικά από τα πράγματα που μας ενοχλούν τους περισσότερους από εμάς. Λύση υπάρχει και μπορείς την εφαρμόσεις ακόμα και μέσα στο σπίτι σου χωρίς να ξοδευτείς. 

Η καθιστική ζωή, το καθημερινό σήκωμα της τσάντας σου και το συνεχές άγχος που έχεις στη ζωή σου, δημιουργούν πρόβλημα στη μέση σου. Δες τι μπορείς να κάνεις για να σώσεις την κατάσταση, να μειώσεις τον πόνο και να δυναμώσεις τους μύες που βρίσκονται χαμηλά στη μέση σου.

Το μόνο που θα χρειαστείς για να κάνεις τις παρακάτω ασκήσεις είναι ένα λάστιχο.

Ξάπλωσε ανάσκελα πάνω σε ένα στρώμα γυμναστικής και φέρε το δεξί σου πόδι κοντά στο στήθος περνώντας το λάστιχο γύρω από το πόδι σου. Το πιο σημαντικό πράγμα δεν είναι πόσο κοντά φέρνεις το πόδι σου στο στήθος αλλά πόσο άνετα αισθάνεσαι κάνοντάς το. Μείνε σε αυτή τη στάση για 1 λεπτό.

kl_mesi02

Έπειτα πάρε το λάστιχο στο δεξί σου χέρι. Τράβα το πόδι σου προς τα δεξιά κάνοντας ένα καλό στρέτσινγκ στο εσωτερικό του μηρού σου. Μείνε για 1 λεπτό.

kl_mesi03

Στη συνέχεια φέρε το πόδι σου και πάλι στο κέντρο. Έπειτα τράβα το ίδιο το πόδι προς τα αριστερά και μείνε για 1 λεπτό. Άλλαξε πόδι και επανέλαβε την όλη διαδικασία.

kl_mesi01

Αυτές οι 3 ασκήσεις θα σε ανακουφίσουν από τον πόνο στη μέση.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News