Με αυτό το τεστ θα μάθεις αν εκτός από κόπο έχεις στην προπόνησή σου και τον σωστό τρόπο!

By

Πας σχεδόν κάθε μέρα γυμναστήριο, ρίχνεις ιδρώτα, αλλά το κάνεις και σωστά;

Όσες επαναλήψεις κι αν κάνεις από μία άσκηση αν δεν την κάνεις σωστά, δεν θα δεις αποτέλεσμα!  Για αυτό και βρήκα το τεστ που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις αν τελικά εκτός από κόπο έχεις και τον σωστό τρόπο!

1. Πριν τη γυμναστική δεν πρέπει να τρώμε

Α. Σωστό

B. Λάθος

2. Ένα πρόγραμμα αερόβιας άσκησης πρέπει να προηγείται των οργάνων;

Α. Σωστό

B. Λάθος

3. Πρέπει να κάνεις προθέρμανση και χαλάρωση κάθε φορά;

Α. Σωστό

Β. Λάθος

4. Καταλαβαίνεις ότι έχεις γυμναστεί, όταν έχεις πόνους τις επόμενες μέρες

Α. Σωστό

Β. Λάθος

5. Αν θέλεις να χάσεις λίπος από ένα συγκεκριμένο μέρος του σώματος, μπορείς να γυμνάσουμε μόνο αυτό

Α. Σωστό

Β. Λάθος

Ερώτηση 1, σωστή απάντηση Β

Μη γυμνάζεσαι με άδειο στομάχι, γιατί ο οργανισμός, προσπαθώντας να βρει ενέργεια, στρέφεται στους μυς. Αυτό, έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια μυϊκού ιστού και τη μείωση της αντοχής και της δύναμής σας. Επίσης, η εξάντληση της ημέρας, σε συνδυασμό με άδειο στομάχι, δεν θα σου επιτρέψουν να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις της προπόνησής σου. Ένα ελαφρύ σνακ θα σε τροφοδοτήσει με την απαιτούμενη ενέργεια. Μην κατανλώσεις, ωστόσο, μεγάλες ποσότητες φαγητού πριν από τη γυμναστική, γιατί θα σε επιβαρύνουν.

Ερώτηση 2, σωστή απάντηση Β

Για την ακρίβεια, δεν υπάρχει σωστή σειρά για τις ασκήσεις. Αν ο στόχος σου είναι να αποκτήσεις περισσότερη αντοχή ξεκίνα με το πρόγραμμα αεροβικής, αν θέλεις να κάψεις περισσότερες θερμίδες ή να δυναμώσεις τους μυς, κάνε την αρχή με όργανα. Το πιο σημαντικό είναι να περιλαμβάνεις και τα δύο είδη άσκησης στο πρόγραμμά σου.

Ερώτηση 3, σωστή απάντηση Α

Η προθέρμανση και η αποθεραπεία είναι απαραίτητες μετά από κάθε είδους γυμναστική. Η πρώτη προετοιμάζει τους μυς για την άσκηση αποτρέποντας τους τραυματισμούς ενώ η δεύτερη βοηθά το σώμα να επανέλθει στη φυσιολογική του κατάσταση. Οπότε μην παραλείπεις ποτέ αυτά τα 5 – 10 λεπτά γιατί είναι εξαιρετικά σημαντικά.

Ερώτηση 4, σωστή απάντηση Β

Σίγουρα πρέπει να κοπιάσεις για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα αλλά ο πόνος δεν έχει καμία σχέση. Ένας ελαφρύς πόνος στους μυς είναι φυσιολογικός, αλλά από εκεί και πέρα, το να μην μπορείς να κουνηθείς τις επόμενες μέρες δείχνει πως μάλλον το έχεις παρακάνει. Μην γυμναστείς μέχρι να νιώσεις τελείως καλά, και αφού πρώτα ενημερώσεις το γυμναστή σου, μείωσε την ένταση ή τις επαναλήψεις των ασκήσεών σου.

Ερώτηση 5, σωστή απάντηση Β

Όταν θέλεις να χάσεις βάρος ή πόντους από ένα συγκεκριμένο σημείο πρέπει να γυμνάσεις όλο το σώμα και να επιμείνεις στη συγκεκριμένη, προβληματική περιοχή. Σίγουρα, αν γυμνάζεις μόνο αυτό το σημείο θα πετύχεις σύσφιξη και σμίλευσή του, αλλά μην περιμένεις να χάσεις βάρος.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα