Μεγάλωσε χωρίς να γεράσεις! 4 τρόποι για να το πετύχεις (όλα είναι στο μυαλό σου)

By

Από μικρή αναρωτιόμουν γιατί άλλοι άνθρωποι γερνούν πολύ πιο γρήγορα από άλλους. Η απάντηση που είναι “γιατί εκείνοι που δεν γερνούν δεν πιστεύουν στα γηρατιά”… και εκεί ήταν που το μυαλό μου άρχισε να στροφάρει περίεργα!


kl_niata

Δώσε βάση στα “πιστεύω” σου

Όλα αυτά που πιστεύεις είναι πολύ πιο σημαντικά από αυτά που σου λένε τα γονίδιά σου. Σε έρευνα που έχει γίνει στο διάσημο Ohio Longitudinal Study of Aging αποδείχτηκε πως οι άνθρωποι που πίστευαν ότι ήταν θετικοί απέναντι στο ότι μεγαλώνουν έζησαν 7 χρόνια περισσότερο από εκείνους που πίστευαν πως το να μεγαλώνεις είναι κάτι αρνητικό.

Είτε το πιστεύεις είτε όχι, δεν έπαιξε κανένα ρόλο το αν κάπνιζαν, ήταν υπέρβαροι, είχαν υψηλή πίεση ή είχαν άλλα προβλήματα υγείας είτε οι μεν είτε οι δεν. Τόσο μεγάλη δύναμη έχει το τι πιστεύεις και το πώς βλέπεις τα πράγματα.

kl_niata01

Ξανασκέψου τον όρο “γερνάω”

Αυτό που θα σου πω τώρα θέλει λίγη σκέψη.. κατανόησε τη διαφορά ανάμεσα στο “γερνάω” και στο “κινούμαι μέσα στο χρόνο”. Το “γερνάω” έχει αρνητική έννοια σαν λέξη και χρησιμοποιείται για να περιγράψει την παρακμή και την αποσύνθεση. Επομένως, καλό είναι να σταματήσεις να εξισώνεις τους σωματικούς πόνους που αισθάνεσαι με την ηλικία σου.

Κουνήσου λιγάκι

Έχεις ακούσει ότι το καθισιό είναι το νέο κάπνισμα; Όλο και περισσότεροι νέοι περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους καθισμένοι μπροστά σε έναν υπολογιστή (γιατί έτσι έχουν εξελιχθεί οι περισσότερες δουλειές).

Εννοείται πως η καθιστική ζωή γερνάει πολύ πιο γρήγορα το σώμα ενώ όσοι κάθονται πολύ κινδυνεύουν να εμφανίσουν καρδιακά προβλήματα ακόμα και αν τρέφονται σωστά και γυμνάζονται. Η λύση είναι να σηκώνεσαι τουλάχιστον μια φορά κάθε ώρα και να κάνεις μια βόλτα έστω και μέχρι την κουζίνα του γραφείου σου.

kl_niata02

Φρόντισε το σάκχαρο στο αίμα σου

Οι ειδικοί λένε πως το σάκχαρο στο αίμα σου πρέπει να είναι σταθερό και σε φυσιολογικά επίπεδα γιατί αυτό είναι το κλειδί για να ζεις χωρίς να γερνάς. Το σάκχαρο που αυξομειώνεται οδηγεί σε κυτταρική φλεγμονή που είναι η αιτία για όλες τις χρόνιες, εκφυλιστικές ασθένειες.

Αν η διατροφή σου αποτελείται από τροφές που μετατρέπονται άμεσα σε σάκχαρα (τέτοιες τροφές είναι τα δημητριακά, τα ζυμαρικά, τα γλυκά, το ψωμί, τα πολλά φρούτα και το αλκοόλ), τότε έχεις μεγάλες πιθανότητες να αυξάνεις συχνά τα επίπεδα των σακχάρων στο αίμα σου. Με την πάροδο του χρόνου είναι πολύ πιθανό να εμφανίσεις διαβήτη. Επομένως η λύση είναι το γνωστό “μέτρον άριστον”.

kl_niata03

Και να θυμάσαι ότι ο στόχος σου δεν είναι να είσαι φυσιολογική αλλά να είσαι το καλύτερο που μπορείς να είσαι!

*Οι παραπάνω πληροφορίες δεν έχουν σκοπό να θεραπεύσουν ή να αποτρέψουν κάποια ψυχική ή άλλου είδους ασθένεια. Οι ειδικοί είναι αυτοί στους οποίους πρέπει να καταφύγεις αν αντιμετωπίζεις κάποια ιδιαίτερη σωματική ή ψυχική κατάσταση.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
FITNESS KeepUp Like a Star

Νάντια Μπουλέ: Η αλλαγή που έκανε στη διατροφή της και δεν παίρνει ποτέ βάρος!

Για το εξώφυλλο του περιοδικού Shape φωτογραφήθηκε η Νάντια Μπουλέ όπου μίλησε για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε και...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Τα top χτενίσματα που λατρεύουν οι Γαλλίδες και θα πρωταγωνιστήσουν την άνοιξη

Όταν μιλάμε για ανεπιτήδευτη φινέτσα, οι Γαλλίδες μας έρχονται κατευθείαν στο μυαλό αφού καταφέρνουν τόσο με το στιλ τους όσο και...
Διαβάστε Περισσότερα