Ξέρεις τι είναι το afterburn; Θα ενθουσιαστείς!

By

Μπορεί να βαριέσαι να τα δώσεις όλα στο γυμναστήριο και να θέλεις να γυμνάζεσαι με το πάσο σου αλλά η επιστήμη και το σώμα σου έχουν άλλη γνώμη.

Το μεγάλο πλεονέκτημα των δυναμικών προπονήσεων είναι το φαινόμενο των “μετακαύσεων”. Αυτό σημαίνει πως όταν κάνεις μια πολύ δυναμική προπόνηση καλό είναι να ξέρεις πως δεν καις λίπος και δεν καταναλώνεις θερμίδες μόνο την ώρα της προπόνησης (η οποία μπορεί να διαρκεί ακόμα και μόλις 10-20 λεπτά).

Το σώμα σου συνεχίζει να κάνει καύσεις ακόμα και μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος. Το φαινόμενο afterburn είναι ανάλογο της διάρκειας της άσκησης και κυρίως της έντασής της και μπορεί να διαρκέσει από 1 έως 48 ώρες.

Ενδεικτικά να ξέρεις ότι για τα επόμενα 10-15΄ μετά από μία απαιτητική προπόνηση καις έως και 100 θερμίδες, ενώ για τις επόμενες ώρες καις επιπλέον 15 θερμίδες ανά ώρα. 

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Να τι πρέπει να κάνεις για να μην ξεθωριάσει γρήγορα το κόκκινο χρώμα από τα μαλλιά σου!

Όταν ήμουν κοκκινομάλλα (πριν από αρκετά χρόνια) είχα μονίμως πρόβλημα με το ξεθώριασμα των μαλλιών μου. Αυτό οφείλεται στο...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
KeepUp Video Workouts

Γυμνάσου σαν την Gwyneth Paltrow που ξέρει τι πρέπει να κάνει για ένα τέλειο και υγιές σώμα!

Ομολογώ πως παλαιότερα δεν μου άρεσε καθόλου σαν γυναίκα. Όσο μεγαλώνει, όμως, (σήμερα είναι 47 χρονών) γίνεται όλο και...
Διαβάστε Περισσότερα