Σχέδιο Φθινοπωρινής Αποτοξίνωσης: 6 μικρές αλλαγές που θα κάνουν τη διαφορά στη ζωή σου!

By

Λατρεύω τα σχέδια, τα οργανογράμματα, τα προγράμματα και γενικότερα ό,τι έχει σχέση με λίστες. Πες μου να σου φτιάξω λίστα και μη μου δώσεις ούτε φαγητό (που λέει ο λόγος). Έτσι αποφάσισα να σου φτιάξω ένα Σχέδιο Φθινοπωρινής Αποτοξίνωσης (το λεγόμενο ΣΦΑ) και για να βοηθήσω εσένα και να περάσω εγώ καλά.


Ενυδάτωση

Πίνε νερό σε όλη τη διάρκεια της ημέρας σου. Μην μένεις αφυδατωμένη όσο ώρα είσαι στη δουλειά και μετά επιστρέφεις στο σπίτι και πίνεις απανωτά 10 ποτήρια νερό. Φρόντισε να πίνεις 2 ποτήρια νερό μέχρι να φύγεις από το σπίτι για να πας στη δουλειά, 2 ποτήρια όσο είσαι στο γραφείο και άλλα 2 αφού επιστρέψεις. Αν στο ενδιάμεσο θέλεις και άλλο… απλά πιες το. Οι ειδικοί λένε πως οι γυναίκες πρέπει να πίνουν 9 ποτήρια νερό την ημέρα και οι άντρες 11… οπότε κανόνισε την πορεία σου.

Πίνε έξυπνα νερό

Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και για να αποτοξινώνεις και τον οργανισμό σου από όλα όσα τρως στην καθημεριότητά σου και τις τοξίνες που μαζεύονται στο εσωτερικό του, φρόντιζε να στύβεις και λίγο λεμόνι μέσα στο πρωινό σου χλιαρό νερό. Με αυτόν τον τρόπο από τη μια ενυδατώνεις τον οργανισμό και το σώμα σου και από την άλλη καθαρίζεις και το συκώτι σου.

Πρόσθεσε λάδι καρύδας

Ξεκίνα ή τελείωνε την ημέρα σου με 1 κ.σ. λάδι καρύδας. Αυτό δίνει ώθηση στον μεταβολισμό σου ενώ είναι εξαιρετικό μέσα στον καφέ, το τσάι ή και το smoothie σου. Φρόντισε να μην το παρακάνεις με τα υπόλοιπα λάδια στη διάρκεια της ημέρας σου γιατί μπορεί να καταλήξεις με μερικά παραπανήσια κιλάκια μιας και το λάδι καρύδας έχει και αυτό τις θερμίδες του. Μπορείς να το βάζεις στις σαλάτες σου και να το αντικαθιστάς με το ελαιόλαδο για να μην το παρακάνεις.

kl_detox02

Μην τρως τίποτα για 12 ώρες

Ανάμεσα στο δείπνο και το πρωινό κάνε μια δωδεκάωρη αποτοξίνωση. Τις πρώτες 6-8 ώρες το σώμα σου θα είναι συγκεντρωμένο στην διαδικασία της πέψης του βραδινού. Τις υπόλοιπες 4 ώρες, όμως, θα αφοσιωθεί στην αποτοξίνωση και στο κάψιμο λίπους. Τρώγοντας πολύ αργά το βράδυ είναι σαν να λες στον εγκέφαλό σου ότι δεν χρειάζεσαι ενέργεια και έτσι δεν πρόκειται να κάψει το σώμα σου λίπος μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες ή και καθόλου.

Μάθε να κοιμάσαι στο απόλυτο σκοτάδι

Αυτό που πρέπει να κάνεις για να απολαμβάνεις όλα τα πλεονεκτήματα του ύπνου είναι να κοιμάσαι σε απόλυτο σκοτάδι. Επένδυσε σε καλές σκουρόχρωμες κουρτίνες και σταμάτα να αφήνεις τον ήλιο να σε ξυπνάει το πρωί. Μπορεί θεωρητικά το φως του ήλιου να σε βοηθάει να ξυπνάς καλύτερα και πιο φυσικά αλλά στην πραγματικότητα οποιοδήποτε φως (ακόμα και το φωτάκι της τηλεόρασης ή και της λάμπας του δρόμου) μπορεί να σε εμποδίσει να κοιμηθείς όπως πρέπει και να προσφέρεις μια πλήρη αποτοξίνωση στον οργανισμό σου.

kl_detox01

Δοκίμασε το στεγνό τρίψιμο

Αφιέρωσε μερικά λεπτά πριν μπεις στην ντουζιέρα σου για να τρίψεις το σώμα σου κάνοντας μια ελαφριά απολέπιση. Με αυτόν τον τρόπο θα απομακρύνεις τα νεκρά κύτταρα από την επιδερμίδα σου και θα την αφήσεις να αναπνεύσει.

Κάνε όλα τα παραπάνω σε καθημερινή βάση και θα αρχίσεις να αισθάνεσαι υπέροχα ακόμα και τώρα που αρχίζει σιγά-σιγά να χειμωνιάζει. Τι κι αν έφυγε το καλοκαίρι… η ζωή είναι όμορφη όλες τις εποχές και εμείς πρέπει να μάθουμε να την απολαμβάνουμε.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η Leanna έχασε 15 κιλά μετά τη γέννηση του παιδιού της κάνοντας αυτό!

Κατάφερε να χάσει 15 κιλά κάνοντας γυμναστική 4 φορές την εβδομάδα και τρώγοντας πίτσα. Δες αναλυτικά τι έκανε… Μετά...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Ρωτήσαμε μια trainer πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να χάσεις βάρος και η απάντησή της θα σε εκπλήξει

Αν είσαι νέα στο θέμα “άσκηση” τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις βάλει τουλάχιστον προς το παρόν μόνο το...
Διαβάστε Περισσότερα