Ξεφορτώσου το ενοχλητικό πρήξιμο μια και καλή!

By

Το πρήξιμο στην περιοχή της κοιλιάς είναι κάτι που όλοι μας αντιμετωπίζουμε που και που. Μπορεί να οφείλεται στην κακή πέψη αλλά μπορεί να έχει σχέση και με το στρες με το οποίο ερχόμαστε αντιμέτωποι στην καθημερινότητά μας.

Τα καλά νέα είναι πως μπορείς να απαλλαγείς από αυτά κάνοντας μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου. Δες ποιες είναι αυτές…

Κόψε την γλουτένη

Για να δεις αν η γλουτένη είναι η αιτία για τα πρηξίματά σου, δοκίμασε να την κόψεις για 2-4 εβδομάδες. Αν αισθάνεσαι λιγότερο ή καθόλου φουσκωμένη και νιώθεις ότι έχεις περισσότερη ενέργεια, τότε βγάλε τη γλουτένη μια και καλή από τη ζωή σου.

Επίσης, υπάρχουν και άλλες τροφές οι οποίες μπορεί να σε φουσκώσουν. Τα γαλακτοκομικά, τα δημητριακά ολικής άλεσης, το κρεμμύδι, το σκόρδο και λαχανικά όπως είναι το κουνουπίδι και το μπρόκολο μπορεί να σε φουσκώσουν γιατί η πέψη τους δεν γίνεται εύκολα από τον οργανισμό σου. Μείωσέ τα και δες αν αισθάνεσαι καλύτερα.

kl_fouskoma01

Πάρε ένα συμπλήρωμα διατροφής. Ένα προβιοτικό ή πεπτικό ένζυμο μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού σου συστήματος.

Φάε μια κουταλιά της σούπας μηλόξιδο κάθε πρωί ή πριν από κάθε γεύμα σου. Η οξύτητα που περιέχει θα βοηθήσει στην πέψη σου καθώς πηγαίνοντας στο στομάχι σου θα βοηθήσει στην πιο γρήγορη διάσπαση των τροφών.

Πρόσεξε τη ζάχαρη που παίρνεις από τα γλυκά. Τα γλυκά που περιέχουν μεγάλες ποσότητες “ζάχαρης”, όπως είναι τα αχλάδια, οι μπανάνες και τα σταφύλια, μπορεί να σου δημιουργήσουν φούσκωμα. Προτίμησε το γκρέιπφρουτ, τα μούρα και την παπάγια.

Πίνε ένα φλιτζάνι τσάι με τζίντζερ ή χαμομήλι για να βοηθήσεις το στομάχι σου με τον καλύτερο τρόπο.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News