2 ασκήσεις για να γυμνάσεις τα οπίσθιά σου χωρίς squats και προβολές!

By

Θα γυμναστείς ξεκινώντας να κάνεις 20 επαναλήψεις και θα καταλήξεις να τελειώσεις την προπόνησή σου κάνοντας μόνο 4. Το μόνο που πρέπει να θυμάσαι είναι να μην ξεκουράζεσαι ανάμεσα στα set παρά μόνο για 30 δευτερόλεπτα για να μπορείς να έχεις τα πλεονεκτήματα της αερόβιας άσκησης.

Set 1: 20 επαναλήψεις
Set 2: 16 επαναλήψεις
Set 3: 12 επαναλήψεις
Set 4: 8 επαναλήψεις
Set 5: 4 επαναλήψεις

Οι ασκήσεις που θα κάνεις είναι δύο:

1η άσκηση

keep_askisi02

Στάσου μπροστά από ένα step ή ένα σκαλοπάτι ή ένα χαμηλό σκαμπό και κάνε step up with knee lift. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανεβαίνεις με το κάθε πόδι εναλλάξ πάνω στο step και να σηκώνεις το γόνατο του άλλου ποδιού ψηλά.

2η άσκηση

keep_askisi01

Σε αυτήν την άσκηση θα πρέπει να είσαι ξαπλωμένη ανάσκελα. Σήκωσε τη λεκάνη σου από το έδαφος και στάσου στα πέλματά σου. Σήκωνε εναλλάξ μια το ένα πόδι και μια το άλλο.

Κάνε συνολικά 5 φορές την κάθε άσκηση χωρίς να παραλείψεις κανένα από τα παραπάνω set.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι διατροφολόγοι λένε πως αυτό το φρούτο έχει πιο πολύ ζάχαρη και από μια Μars!

Δεν είναι όλα τα φρούτα γεμάτα ζάχαρη. Υπάρχουν, όμως, μερικά -δεν σας πάει ο νους- που αποτελούν διατροφικές βόμβες....
Διαβάστε Περισσότερα