keepup_wellness

20 VS 30: Πόσο διαφορετικά γυμναζόμαστε σε κάθε ηλικία;

By

Όταν μπαίνεις στη δεκαετία των 30 δεν σημαίνει απλά πως έχεις λίγα περισσότερα κεράκια να σβήσεις στην τούρτα αλλά επηρεάζεται, επίσης, και ο τρόπος που γυμνάζεσαι. Δες τις διαφορές και θα διαπιστώσεις ότι αυτή είναι η πάσα αλήθεια.


Κίνητρο για γυμναστική

Στα 20: Είναι διασκεδαστική και με κάνει να δείχνω και πιο τέλεια.

Στα 30: Κανένα από τα τζιν μου δεν μου κουμπώνει και έτσι πρέπει να γυμναστώ για να ξαναμπώ σε αυτά. Άσε που αν δεν γυμναστώ μπορεί και να πάθω τίποτα.

Είδος γυμναστικής

Στα 20: Μου αρέσει οτιδήποτε είναι τρελό, διασκεδαστικό και με προκαλεί.

Στα 30: Θα ήθελα κάτι απλό που να μην έχει μεγάλο ρίσκο. Δεν θέλω να τραυματιστώ.

kl_gymnastiki01

Ποιος είναι ο στόχος

Στα 20: Να φορέσω το πιο όμορφο crop top μου για να κυνηγήσω το πιο γλυκό αγόρι του γυμναστηρίου.

Στα 30: Να κάνω ασκήσεις με sprint για να μπορώ να κυνηγάω τα παιδιά μου.

Αθλητικά παπούτσια

Στα 20: Τα sneakers μου τα έχω από το σχολείο αλλά ποιος νοιάζεται;

Στα 30: Αν δεν πάω στο γυμναστήριο με τα ολοκαίνουργια παπούτσια μου μπορεί να τραυματιστώ και δεν το θέλω με τίποτα.

Ώρα γυμναστικής

Στα 20: Εννοείται πως θα κάνω δυο συνεχόμενες προπονήσεις. Δεν έχω να πάω κάπου αλλού.

Στα 30: Θα μπω, θα βγω, δεν θα μιλήσω σε κανέναν και θα πάω σπίτι γιατί τα παιδιά περιμένουν.

Απώλεια βάρους

Στα 20: Έβγαλα βόλτα το σκύλο μου φορώντας το κολάν της γιόγκα. Τέλεια! Γυμνάστηκα πάλι!

Στα 30: Τουλάχιστον τέσσερις ώρες την εβδομάδα είναι must αν θέλω να διατηρήσω το βάρος μου.

kl_gymnastiki02

Ευλυγισία

Στα 20: Ουάου, πιάνω τα πόδια μου και φτάνω τα χέρια μου ακόμα παραπέρα.

Στα 30: Αν προσπαθούσα να φτάσω τα πόδια μου νιώθω πως θα έσπαγε η μέση μου.

Στήθος

Στα 20: Φοράω δύο αθλητικά σουτιέν για έξτρα στήριξη

Στα 30: Θα δώσω όσα χρήματα χρειαστούν για να πάρω ένα σούπερ σουτιέν που θα κάνει το στήθος μου να δείχνει όπως στα 20.

Οπίσθια

Στα 20: Τι μπορώ να κάνω για να δείχνουν τα οπίσθιά μου μικρότερα;

Στα 30: Όσο μεγαλύτερα τόσο καλύτερα. Ας ξεκινήσω τα καθίσματα.

Φαγητό μετά την προπόνηση

Στα 20: Ας βγούμε έξω για μια μπύρα. Γιατί όχι;

Στα 30: Θα πάω σπίτι να αράξω παρέα με το νερό καρύδας μου.

Δύναμη

Στα 20: Δες τα δικέφαλά μου. Μόλις γράφτηκα στο CrossFit.

Στα 30: Δες τα δικέφαλά μου. Μόλις έκανα μωρό.

Αλκοόλ

Στα 20: Ήπια χθες σαν να μην υπάρχει αύριο αλλά θα γυμναστώ έτσι κι αλλιώς.

Στα 30: Θα γυμναστώ αρκετά ώστε να μπορώ να πίνω περισσότερο κρασί.

Κάθε ηλικία έχει τα καλά και τα κακά της. Μπορεί στα 20 να μην έχεις έννοιες, να μπορείς να τρως ό,τι θέλεις, να γυμνάζεσαι όποτε θέλεις και παρόλα αυτά να έχεις ένα εκπληκτικό κορμί, αλλά στα 30 μπορείς εξίσου να τα έχεις όλα αυτά με λίγη παραπάνω προσπάθεια. Δώσε λίγο παραπάνω (εσύ που είσαι στα 30) και όλα θα πάνε καλά.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News