3 ασκήσεις για να γυμνάσεις τα “πεσμένα” σου μπράτσα στο σπίτι!

By

Αυτό το πίσω μέρος του μπράτσου που κουνιέται πέρα-δώθε πολύ σε ενοχλεί και σε νιώθω. Το καλό είναι πως τα χέρια είναι από τα σημεία του σώματος που γυμνάζονται πολύ εύκολα και γρήγορα πράγμα που σημαίνει πως δεν σου πάρει πολύ καιρό για να τους δώσεις την εικόνα που θέλεις να έχουν. Δες 3 ασκήσεις που σου προτείνω και ξεκίνα…

Κάνε κύκλους με δυο βαράκια

kl_xeria01

Πάρε δυο βαράκια (ένα στο κάθε σου χέρι) και τέντωσε τα χέρια σου στο ύψος των ώμων σου δεξιά και αριστερά. Κάνε κυκλάκια με τα βαράκια για 30 δευτερόλεπτα. Έπειτα άλλαξε κατεύθυνση και κάνε το ίδιο για άλλα 30 δευτερόλεπτα. Αν δεν έχεις βαράκια στο σπίτι μπορείς να κάνεις την άσκηση κρατώντας δυο μπουκαλάκια γεμάτα νερό στα χέρια σου.

Τρικέφαλα πάνω από το κεφάλι

kl_xeria02

Πρόκειται για μια παλιά αλλά κλασική άσκηση. Πάρε ένα βαράκι και κράτησέ το πίσω από το κεφάλι σου. Τέντωνε και λύγιζε το χέρι σου. Επανέλαβε για 12-15 φορές και έπειτα άλλαξε χέρι.

Η άσκηση του superman

kl_xeria03

Ξάπλωσε μπρούμυτα και τέντωσε χέρια και πόδια. Σήκωνε ταυτόχρονα τα χέρια και τα πόδια σου και στάσου σε αυτή τη στάση για 30 δεύτερα. Ξεκουράσου και επανέλαβε για άλλες 2-3 φορές.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
News & Trends Style

Πώς φοράνε το λευκό πουκάμισο οι Meghan Markle, Kate Middleton και Olivia Palermo και πού θα βρεις τα πιο ωραία πουκάμισα κάτω των 35 ευρώ!

Το λευκό πουκάμισο υπήρξε πάντα ένα αγαπημένο κομμάτι στην ντουλάπα μου. Το ίδιο φυσικά θα πείτε πολλές από εσάς...
Διαβάστε Περισσότερα