3 πολύ απλές ασκήσεις που θα γυμνάσουν τις γάμπες και τους αστραγάλους σου!

By

Έχεις γυμνάσει ποτέ γάμπες και αστραγάλους; Αν η απάντηση είναι “όχι”, τότε δες πώς θα το κάνεις πολύ γρήγορα με τις 3 πολύ απλές ασκήσεις τις οποίες μπορείς να κάνεις ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Είναι πολύ σημαντικό να τεντώνεις αυτά τα δύο σημεία των ποδιών σου καθώς τα χρησιμοποιείς κάθε μέρα όταν περπατάς, τρέχεις, πηδάς και γενικά αθλείσαι. Οι αδύναμοι αστράγαλοι και γάμπες μπορεί να οδηγήσουν σε τραυματισμούς. Γι’αυτό είναι πολύ σημαντική η ενδυνάμωσή τους.

  • Basic Calf Raise

keep_askisi01

  • Internal Rotation Calf Raise (με τις μύτες να δείχνουν προς τα μέσα)

keep_askisi03

  • External Rotation Calf Raise (με τις μύτες να δείχνουν προς τα έξω)

keep_askisi02

Κάνε 20 επαναλήψεις για την κάθε άσκηση και επανέλαβε κάθε μέρα όπου κι αν είσαι (στο γραφείο, στο σπίτι ή και στη βόλτα).

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

“Ήμουν εθισμένη με το τρέξιμο! Μέχρι που ξεκίνησα τα βάρη και άλλαξε το σώμα μου…”

Μια αληθινή ιστορία που θα σε εμπνεύσει! “Ξεκίνησα να γυμνάζομαι κάνοντας γιόγκα και τρέχοντας αλλά πολύ γρήγορα εθίστηκα στις...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Η πιο δημοφιλής fitness Instagramer στον κόσμο, Kayla Itsines, σου δείχνει εύκολες ασκήσεις για την εγκυμοσύνη σου!

Αν είσαι έγκυος και θέλεις να κάνεις κάτι για να συνεχίσεις να έχεις ενέργεια, όμορφη διάθεση και όμορφο, γυμνασμένο...
Διαβάστε Περισσότερα