3 πολύ απλές ασκήσεις που θα γυμνάσουν τις γάμπες και τους αστραγάλους σου!

By

Έχεις γυμνάσει ποτέ γάμπες και αστραγάλους; Αν η απάντηση είναι “όχι”, τότε δες πώς θα το κάνεις πολύ γρήγορα με τις 3 πολύ απλές ασκήσεις τις οποίες μπορείς να κάνεις ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Είναι πολύ σημαντικό να τεντώνεις αυτά τα δύο σημεία των ποδιών σου καθώς τα χρησιμοποιείς κάθε μέρα όταν περπατάς, τρέχεις, πηδάς και γενικά αθλείσαι. Οι αδύναμοι αστράγαλοι και γάμπες μπορεί να οδηγήσουν σε τραυματισμούς. Γι’αυτό είναι πολύ σημαντική η ενδυνάμωσή τους.

  • Basic Calf Raise

keep_askisi01

  • Internal Rotation Calf Raise (με τις μύτες να δείχνουν προς τα μέσα)

keep_askisi03

  • External Rotation Calf Raise (με τις μύτες να δείχνουν προς τα έξω)

keep_askisi02

Κάνε 20 επαναλήψεις για την κάθε άσκηση και επανέλαβε κάθε μέρα όπου κι αν είσαι (στο γραφείο, στο σπίτι ή και στη βόλτα).

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
LIVE WELL Mind & Soul News & Trends

Αυτό που ετοιμάζει η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στη Σέριφο με έχει αφήσει άφωνη!

Πόσο εμπνευσμένο, “μπροστά” και ιδιαίτερο είναι αυτό που ετοιμάζει η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στην αγαπημένη μου Σέριφο!!! Ξέρεις τι θα...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Αυτό το προϊόν (που ήδη έχεις στο νεσεσέρ σου) θα σου χαρίσει σαρκώδη και γεμάτα χείλη!

Το δοκίμασα, κάνει όντως αυτά που υπόσχεται και έτσι σου παρουσιάζω τον πιο οικονομικό τρόπο για να έχεις πιο...
Διαβάστε Περισσότερα