3+1 τρόποι να χώσεις λίγη γυμναστική μέσα στη super busy μέρα σου

By

Έλα, παραδέξου το. Πόσες φορές έχεις πει την εξής δικαιολογία στον εαυτό σου, “Δεν προλαβαίνω με τίποτα να γυμναστώ”; Σίγουρα πολλές γιατί το έχω κάνει και εγώ στο παρελθόν.

Μέχρι που στράφηκα στην ψυχανάλυση και έμαθα πως δεν χρειάζεται να έχω άπειρο χρόνο για να κάνω κάτι. Αρκούν 5 λεπτά για να κάνω την αρχή ή ό,τι προλαβαίνω. Η κακιά συνήθεια που είχα στο παρελθόν ήταν ότι όταν δεν είχα χρόνο (και όχι μόνο σε ό,τι αφορούσε τις προπονήσεις μου) προτιμούσα να μην κάνω τίποτα παρά να κάνω ό,τι μπορούσα. Αυτό, από τη στιγμή που το συνηδειτοποίησα άλλαξε και πλέον κάνω ό,τι μπορώ για να χώνω εδώ και εκεί μικρές προπονησούλες. Δες τι μπορείς να κάνεις και εσύ…

Χόρεψε ακούγοντας την αγαπημένη σου μουσική

Δεν υπάρχει καλύτερη και πιο ευχάριστη γυμναστική απο το χορό. Την ώρα που ετοιμάζεσαι το πρωί για τη δουλειά ή όσο μαγειρεύεις το βραδινό σου μπορείς να βάλεις μια playlist που αγαπάς και να ξεχαρβαλωθείς. Χόρεψε σαν να μην υπάρχει αύριο… με την ψυχή σου. Και θερμίδες θα κάψεις και δεν θα το πάρεις χαμπάρι. Ακόμα καλύτερα θα είναι αν κάνεις τέτοια χορευτικά μικροδιαλειμματάκια περισσότερες από μια φορές την ημέρα.

kl_gym01

Περπάτησε όπου αυτό είναι εφικτό

Σταμάτα  να παίρνεις το αυτοκίνητο ακόμα και για να πετάξεις τα σκουπίδια. Ποδαράκια έχεις και μπορούν να σε πάνε όπου θέλεις (και χωρίς να ξοδέψεις λεφτά για βενζίνη). Μάθε να ανεβοκατεβαίνεις τα σκαλιά του σπιτιού σου (κόψε το ασανσέρ ακόμα και αν μένεις στον 4ο) και κάνε το ίδιο με τις σκάλες του Μετρό, αν το χρησιμοποιείς για να πηγαίνεις στη δουλειά σου. Γενικότερα, βάλε το περπάτημα στη ζωή σου και θα γυμνάζεσαι χωρίς καν να το καταλαβαίνεις.

Τρυγύρνα μέσα στο σπίτι όσο βλέπεις τηλεόραση

Αυτή την ιδέα την έκλεψα από το αγόρι μου το οποίο είναι τόσο υπερκινητικό όσο δεν πάει. Τον έβλεπα στις αρχές μας να σηκώνεται και να τριγυρνάει μέσα στο σπίτι όσο βλέπαμε τηλεόραση και αναρωτιόμουν μήπως του είχε βάλει κάποιος νέφτι στα οπίσθια. Μέχρι που αποφάσισα να το ξεκινήσω και εγώ ειδικά τις ημέρες που δεν προλαβαίνω να γυμναστώ. Φαντάζεσαι τι γίνεται στο σπίτι όταν ξαφνικά εκεί που βλέπουμε τηλεόραση σηκωνόμαστε και γυρίζουμε εδώ και εκεί κάνοντας και άλλα πράγματα ταυτόχρονα. Ακόμα και όταν βλέπουμε κάποια ταινία, μπορεί να την σταματήσουμε 3-4 φορές και να αρχίσουμε τις βόλτες (true story).

kl_gym03

Kάνε σχοινάκι

Πολλές μαμάδες που δεν έχουν χρόνο να αφιερώνουν σε 1-2 ώρες γυμναστική την ημέρα, έχουν βρει το σχοινάκι σαν την τέλεια λύση. Μπορείς κάλλιστα να βρίσκεις 10λεπτα μέσα στη μέρα σου και να το ρίχνεις στο σχοινάκι. Οι μικρές προπονήσεις που έχουν, όμως, μεγάλη ένταση είναι ό,τι καλύτερο για τον οργανισμό και για το κάψιμο λίπους. Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα