keepup_gym

4+1 πιο συνηθισμένα λάθη που σίγουρα κάνεις στην προπόνηση

By

Όταν κάνεις προπόνηση, είτε στο γυμναστήριο είτε outdoors, ή ακόμη και στο σπίτι, αυτό που έχεις στο μυαλό σου περισσότερο είναι να χάσεις γρήγορα λίπος; Λάθος! Το μόνο που πετυχαίνεις, είναι να εξαντλείς τον οργανισμό σου και να μπλοκάρεις τον μεταβολισμό σου.


Πάμε να δούμε μαζί τα 4+ 1 πιο συνηθισμένα λάθη, που κάνουμε όλοι μας κατά την προπόνηση.

 1. Τρως κόλλημα με ορισμένες μυϊκές ομάδες.

Έτσι δεν ενεργοποιείς το μεταβολισμό σου και δεν καις λίπος. Μην αποκλείεις καμία μυϊκή ομάδα από την προπόνησή σου.

2. Κάνεις μόνο όργανα και βάρη! Οκ απαραίτητα! Αλλά σε συνδυασμό και με άλλο τρόπο εκγύμνασης.

Γιατί τα μηχανήματα συνήθως περιορίζουν τις κινήσεις, γυμνάζουν συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες, χωρίς όμως να διατηρούν τη φυσική κίνηση του σώματος.

Επιπλέον αν δε χρησιμοποιηθούν σωστά, ή αν δεν έχεις και trainer μπορεί να βρεθείς με δυσάρεστα τραβήγματα και τραυματισμούς.

3. Κάνεις τα ίδια και τα ίδια… 

Λάθος! Το σώμα συνηθίζει τις ασκήσεις.

Αρχικά φρόντισε για την ενδυνάμωσή σου και μετά τον πρώτο μήνα ζήτησε από τον προπονητή σου να σου αλλάζει το πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Τουλάχιστον κάθε δεκαπέντε ημέρες με ένα μήνα… ανέβαζε τον πήχη με νέες ασκήσεις.

4. Πας και “χτυπιέσαι”με άδειο στομάχι;! Προπόνηση με άδειο στομάχι δε φέρνει καλύτερο αλλά χειρότερο αποτέλεσμα.

Ο οργανισμός εξαντλείται και ο μεταβολισμός μπλοκάρει.

Προτίμησε ένα ελαφρύ γεύμα πριν την προπόνηση και μάλιστα υδατάνθρακες για περισσότερη ενέργεια.

5. Δεν πίνεις πολύ νερό κατά την προπόνηση

Φρόντισε να κάνεις δύο με τρία διαλείμματα για να πιεις λίγο νερό (όχι πολύ ώστε να μπορείς να συνεχίσεις την άσκηση) κατά την προπόνησή σου.

Επίσης μόλις ολοκληρώσεις το πρόγραμμά σου, πιες δύο ποτήρια νερό.

Καλή προπόνηση!!!
Πάμεεεεεε

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα