butt workout

4 ασκήσεις για να ξεφορτωθείς τα flat οπίσθιά σου!

By

Έχεις δει στο δρόμο κοπέλες με flat οπίσθια; Μήπως είσαι μια από αυτές; Tότε σίγουρα μπορώ να σε βοηθήσω να δώσεις στα οπίσθιά σου το σχήμα που θέλεις.

Δες 4 ασκήσεις που σίγουρα θα σε βοηθήσουν…

Leg Lift Tap: Ξάπλωσε στο πλάι με τον αγκώνα σου για μαξιλάρι και τα πόδια σου ίσια. Σήκωσε το πόδι που βρίσκεται από την πάνω πλευρά και κατέβασέ το μπροστά και όχι στην ευθεία (όπως φαίνεται και στη φωτογραφία). Επανέλαβε 12-15 φορές και έπειτα άλλαξε πλευρά.

kl_askisi01

Squat and Lift: Στάσου με τα πόδια σου ανοιχτά στο ύψος των ώμων και κάνε ένα βαθύ κάθισμα. Καθώς σηκώνεσαι τέντωσε και το ένα σου πόδι στο πλάι. Επανέλαβε 12 φορές και έπειτα άλλαξε πόδι.

kl_askisi04

Γέφυρα με βαράκι: Ξάπλωσε ανάσκελα και λύγισε τα γόνατά σου ακουμπώντας με τα πέλματά σου στο πάτωμα. Κράτα στα χέρια σου και ένα βαράκι. Σήκω σε γέφυρα και επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Επανέλαβε για 12-15 φορές.

kl_askisi02

Weighted Donkey Kick: Στάσου στα τέσσερα και στερέωσε ένα βαράκι στο πίσω μέρος του γονάτου σου. Σήκωνε το πόδι σου που έχει το βαράκι λυγισμένο προς τα πάνω και επέστρεφε στη θέση σου. Επανέλαβε για 12-15 φορές και έπειτα άλλαξε πόδι.

kl_askisi03

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Αν θέλεις δυνατούς και γυμνασμένους κοιλιακούς πρέπει να κάνεις αυτή την άσκηση!

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν γυμνασμένους κοιλιακούς απλά για ομορφιά αλλά το να έχεις έναν δυνατό κορμό είναι σημαντικό για...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι διατροφολόγοι λένε πως αυτό το φρούτο έχει πιο πολύ ζάχαρη και από μια Μars!

Δεν είναι όλα τα φρούτα γεμάτα ζάχαρη. Υπάρχουν, όμως, μερικά -δεν σας πάει ο νους- που αποτελούν διατροφικές βόμβες....
Διαβάστε Περισσότερα