4 τρόποι για να αποκτήσεις τα οπίσθια των ονείρων σου!

By

Και ποιος δεν θέλει τα οπίσθιά του να κοιτάνε προς τα πάνω; Αν είσαι και εσύ ανάμεσα σε αυτούς που το θέλουν τότε θα πρέπει να δοκιμάσεις να κάνεις τις παρακάτω ασκήσεις.

kl_opisthia01

Σκαλιά

Ο πιο εύκολος τρόπος για να γυμναστείς είναι να ανέβεις στο γραφείο σου με τις σκάλες. Επίσης, μπορείς να πας σε ένα γήπεδο και να ανεβοκατέβεις τις σκάλες τους όσες περισσότερες φορές μπορείς.

kl_opisthia

Κάνε καθίσματα

Κάνε όσα καθίσματα θέλεις όποτε βρίσκεις την ευκαιρία. Το καλό είναι πως αυτήν την άσκηση μπορείς να την κάνεις ανά πάσα ώρα και στιγμή, όπου κι αν βρίσκεσαι.

kl_opisthia02

Σήκωσε τα οπίσθιά σου

Μια από τις καλύτερες ασκήσεις για τα οπίσθιά σου είναι να ξαπλώσεις ανάσκελα με τα πόδια σου λυγισμένα. Σήκωσε τα οπίσθιά σου από το έδαφος και μείνει εκεί για δύο δευτερόλεπτα. Χαλάρωσε και έπειτα ανέβα ξανά. 

Πήγαινέ το ένα βήμα παραπέρα

Ξεκίνα κάνοντας την παραπάνω άσκηση και έπειτα ενώ έχεις τα οπίσθιά σου ανασηκωμένα σήκωσε το ένα σου πόδι και ξανακατέβα. Επανέλαβε το ίδιο πράγμα 40 φορές. Έπειτα άλλαξε πόδι και κάνε το ίδιο με το άλλο πόδι.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

“Ήμουν εθισμένη με το τρέξιμο! Μέχρι που ξεκίνησα τα βάρη και άλλαξε το σώμα μου…”

Μια αληθινή ιστορία που θα σε εμπνεύσει! “Ξεκίνησα να γυμνάζομαι κάνοντας γιόγκα και τρέχοντας αλλά πολύ γρήγορα εθίστηκα στις...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Η πιο δημοφιλής fitness Instagramer στον κόσμο, Kayla Itsines, σου δείχνει εύκολες ασκήσεις για την εγκυμοσύνη σου!

Αν είσαι έγκυος και θέλεις να κάνεις κάτι για να συνεχίσεις να έχεις ενέργεια, όμορφη διάθεση και όμορφο, γυμνασμένο...
Διαβάστε Περισσότερα