4 τρόποι για να αποκτήσεις τα οπίσθια των ονείρων σου!

By

Και ποιος δεν θέλει τα οπίσθιά του να κοιτάνε προς τα πάνω; Αν είσαι και εσύ ανάμεσα σε αυτούς που το θέλουν τότε θα πρέπει να δοκιμάσεις να κάνεις τις παρακάτω ασκήσεις.

kl_opisthia01

Σκαλιά

Ο πιο εύκολος τρόπος για να γυμναστείς είναι να ανέβεις στο γραφείο σου με τις σκάλες. Επίσης, μπορείς να πας σε ένα γήπεδο και να ανεβοκατέβεις τις σκάλες τους όσες περισσότερες φορές μπορείς.

kl_opisthia

Κάνε καθίσματα

Κάνε όσα καθίσματα θέλεις όποτε βρίσκεις την ευκαιρία. Το καλό είναι πως αυτήν την άσκηση μπορείς να την κάνεις ανά πάσα ώρα και στιγμή, όπου κι αν βρίσκεσαι.

kl_opisthia02

Σήκωσε τα οπίσθιά σου

Μια από τις καλύτερες ασκήσεις για τα οπίσθιά σου είναι να ξαπλώσεις ανάσκελα με τα πόδια σου λυγισμένα. Σήκωσε τα οπίσθιά σου από το έδαφος και μείνει εκεί για δύο δευτερόλεπτα. Χαλάρωσε και έπειτα ανέβα ξανά. 

Πήγαινέ το ένα βήμα παραπέρα

Ξεκίνα κάνοντας την παραπάνω άσκηση και έπειτα ενώ έχεις τα οπίσθιά σου ανασηκωμένα σήκωσε το ένα σου πόδι και ξανακατέβα. Επανέλαβε το ίδιο πράγμα 40 φορές. Έπειτα άλλαξε πόδι και κάνε το ίδιο με το άλλο πόδι.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Αν θέλεις δυνατούς και γυμνασμένους κοιλιακούς πρέπει να κάνεις αυτή την άσκηση!

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν γυμνασμένους κοιλιακούς απλά για ομορφιά αλλά το να έχεις έναν δυνατό κορμό είναι σημαντικό για...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι διατροφολόγοι λένε πως αυτό το φρούτο έχει πιο πολύ ζάχαρη και από μια Μars!

Δεν είναι όλα τα φρούτα γεμάτα ζάχαρη. Υπάρχουν, όμως, μερικά -δεν σας πάει ο νους- που αποτελούν διατροφικές βόμβες....
Διαβάστε Περισσότερα