7+1 λόγοι για να βάλεις τα βάρη στην προπόνησή σου!

By

Μπαίνεις στο γυμναστήριο και αντιμετωπίζεις την αίθουσα με τα βάρη “απαγορευμένη ζώνη”; Δεν θα έπρεπε.

Βάρη δεν σημαίνει απαραίτητα γίνομαι “τούμπανο”, ούτε ότι είναι προπόνηση που απευθύνεται μόνο στη τεστοστερόνη και τα ανδρικά “μούσκουλα”. Ποια είναι η πραγματικότητα για τις αντιστάσεις; Τα βάρη είναι εχθρός ή σύμμαχος της γυναίκας για ένα καλοσχηματισμένο σώμα; Ποιοι οι μύθοι και ποια η πραγματικότητα;

165954aec72522b3ff76c439db277d99

7+1 λόγοι για να βάλεις στο προπονητικό σου πρόγραμμα τα βάρη

– Τα βάρη είναι σύμμαχος σου στην προσπάθεια να κάψεις λίπος. Και αυτό γιατί η άσκηση με αντιστάσεις αυξάνει το ρυθμό του βασικού μας μεταβολισμού λόγω της αύξησης της μυϊκής μάζας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την καύση περισσότερων θερμίδων ακόμα και σε περίοδο ανάπαυσης. Άρα τα βάρη, μας βοηθούν να κάψουμε λίπος, άρα και κιλά!

– Η αύξηση της μυϊκής μάζας δεν συνεπάγεται απαραίτητα και “τουμπάνιασμα” που οι περισσότερες φοβάστε. Υπάρχουν διαφορετικά προγράμματα με βάρη για κάθε στόχο. Άλλωστε οι γυναίκες από τη φύση μας δεν μπορούμε εύκολα να πάρουμε όγκο, λόγω των μειωμένων ορμονών που συντελούν στη μυϊκή υπερτροφία. Αυτό όμως που μπορούμε να κερδίσουμε είναι μυϊκή ενδυνάμωση και κατ’ επέκταση τόνωση και ένα καλοσχηματισμένο, σφριγηλό σώμα!

– Με τα βάρη (τις αντιστάσεις) αυξάνουμε την δύναμη μας και ως αποτέλεσμα της προπόνησης με βάρη πετυχαίνουμε καλύτερη νευρομυϊκή συναρμογή και ορθοσωμία. Έτσι ελέγχουμε καλύτερα το σώμα μας αποφεύγουμε εύκολη κόπωση και τραυματισμούς.

– Η αύξηση της μυϊκής δύναμης συνεπάγεται επίσης αύξηση της μυϊκής αντοχής! Συνεπώς αισθανόμαστε περισσότερη ευεξία και λιγότερη κούραση, κάνοντας την καθημερινότητά μας ευκολότερη και καλύτερη!

– Η άσκηση με βάρη αποτελεί το φάρμακο κατά της οστεοπόρωσης που προέρχεται από τη μείωση των οιστρογόνων κατά την εμμηνόπαυση κι αυτό γιατί συντελεί στην αύξηση της οστικής πυκνότητας.

– Η προπόνηση με βάρη σε συνδυασμό πάντα με αερόβιο πρόγραμμα, μειώνει σημαντικά τις πιθανότητες καρδιαγγειακών παθήσεων, καθώς και την πίεση του αίματος και αυξάνεται η χοληστερόλη.

– Τα βάρη – σύμμαχος κατά της κατάθλιψης και του στρες! Με τη γυμναστική ο οργανισμός απελευθερώνει τις ορμόνες της ευφορίας (ενδορφίνες) και μειώνει την κορτιζόλη, μια ορμόνη που παίζει σοβαρό λόγο στην κατάθλιψη.

– Βελτιώνεται η σεξουαλική μας ζωή. Η επίγνωση του σώματός μας καθώς και ο έλεγχός του έχει θετικά αποτελέσματα στη σεξουαλική ζωή. Λιγότεροι πόνοι και εντάσεις, αυξημένη δύναμη και ευλυγισία συμβάλλουν στην αύξηση της απόλαυσης στην προσωπική μας ζωή!

Η προπόνηση με βάρη και αντιστάσεις δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής, αλλά και υγείας.

With love: Βάλε λοιπόν τις αντιστάσεις στο καθημερινό σου προπονητικό πρόγραμμα και θα δεις και την αυτοπεποίθηση σου να απογειώνεται καθώς μέρα με τη μέρα θα ανακαλύπτεις τα οφέλη! Δοκίμασε το για ένα τρίμηνο τα αποτελέσματα θα σε εντυπωσιάσουν!

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS KeepUp Like a Star

Alessandra Ambrosio: Μας δείχνει στη Μύκονο το τέλειο σώμα της και εμείς σου λέμε τι τρώει και πώς γυμνάζεται!

Λένε ότι όταν οι άγγελοι της Victoria’s Secret προπονούνται για το show είναι σαν να προπονούνται για τους Ολυμπιακούς...
Διαβάστε Περισσότερα