Αυτή η γυμναστική εκτός σπιτιού θα βάλει φωτιά στα οπίσθιά σου (Μέρος Β)!

By

Μπορεί να μην είσαι φαν του τρεξίματος (ούτε εγώ είμαι αν και το κάνω σχεδόν καθημερινά) αλλά το περπάτημα είναι μια επίσης εκπληκτική γυμναστική για όλο το σώμα. Δες πώς μπορείς να γυμνάσεις τα οπίσθιά σου απλά περπατώντας.

Παρακάτω ακολουθούν 3 είδη power walking σκέτη πρόκληση!

3:1 Walk-to-Squat Ratio: Βρες ένα ασφαλές πάρκο ή γήπεδο κοντά στο σπίτι σου και ξεκίνα περπατώντας για 3 λεπτά. Έπειτα σταμάτα και κάνε για 1 λεπτό squats (καθίσματα). Κατέβαινε όσο πιο χαμηλά μπορείς. Μόλις τελειώσει το 1 λεπτό, συνέχισε να περπατάς για 3 λεπτά. Σταμάτα για να κάνεις squats για 1 λεπτό και συνέχισε αυτή τη διαδικασία για 10 φορές κάνοντας μια προπόνηση 40 λεπτών.

kl_opisthia01

Half-Mile Walk to Step-Ups: Βρες ένα μέρος που έχει έστω και ένα σκαλί ή ένα παγκάκι που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν step. Ξεκίνα περπατώντας γρήγορα για 6 λεπτά. Πήγαινε κοντά στο step και κάνε 22 step-ups αλλάζοντας πόδι κάθε φορά. Επανέλαβε την όλη διαδικασία 4 φορές. Φρόντισε αυτή η προπόνηση να σου πάρει 30-40 λεπτά.

kl_opisthia02

Traveling Warrior III to Lunge Forward: Αυτή η προπόνηση θα είναι πρόκληση για τη δύναμη, τη σταθερότητα και την ευελιξία σου. Ισορρόπησε στο ένα πόδι και σκύψε μπροστά σηκώνοντας το άλλο σου πόδι μέχρι ο κορμός σου να είναι παράλληλος με το έδαφος. Με το πίσω σου πόδι κάνε ένα βήμα μπροστά και λύγισέ το ερχόμενη σε κάθισμα. Σήκω όρθια και φέρε ξανά το άλλο σου πόδι πίσω αυτή τη φορά. Μπορεί να κάνεις μικρά βήματα με αυτήν την άσκηση αλλά το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει. Συνέχισε για 10 λεπτά.

kl_opisthia03

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα