Άσε τους κοιλιακούς σου να πάρουν φωτιά με αυτήν την super άσκηση (κάν’την όπως εγώ)

By

Έχω θέμα με τους κοιλιακούς. Μισώ τόσο να κάνω τα κλασικά ροκανίσματα που ψάχνω συνέχεια τρόπους για να τους γυμνάζω χωρίς να κάνω αυτές τις κλασικές ασκήσεις που χτυπάνε περίεργες χορδές μέσα μου.

Το Walking Plank το ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που το είδα.

Έκανα που έκανα την κλασική σανίδα και καθόμουν κάθε φορά για 10 λεπτά ακίνητη, είπα να δοκιμάσω και την περπατητή σανίδα που είναι μια αρκετά δύσκολη άσκηση που βάζει φωτιά στους κοιλιακούς και μπορεί να γίνει ακόμα και στην άμμο τώρα το καλοκαίρι (δικαιολογία δεν έχεις… και δεν μπορείς να πεις, σου λύνω όλες τις απορίες).

Το Walking Plank γυμνάζει τον κορμό σου ενεργοποιώντας τους μύες των χεριών, των ώμων και της πλάτης. Το κλειδί για να κάνεις σωστά την άσκηση είναι να κρατάς τους γοφούς σου παράλληλα με το πάτωμα ενώ κινείσαι δεξιά-αριστερά. Είναι λάθος να τους χαμηλώνεις.

Πώς θα το κάνεις…

Ξεκίνα από την κλασική σανίδα με τους ώμους σου πάνω από τους καρπούς σου και τους κοιλιακούς σου σφιχτούς. Κάνε ένα βήμα με το δεξί πόδι και το δεξί χέρι και άφησε το αριστερό πόδι και το αριστερό χέρι να ακολουθήσουν. Κάνε άλλο ένα βήμα προς την ίδια μεριά και έπειτα δύο βήματα από την άλλη, την αριστερή.

kl_koiliakoi

Stay tuned για περισσότερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς και το υπόλοιπο σώμα!

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα