Αυτές είναι οι 2 ασκήσεις που χάρισαν στην Daisy Ridley τα απίστευτα χέρια της στο Star Wars!

By

Kαι ποιος δεν έχει δει το Star Wars: The Force Awakens και ποιος δεν έχει θαυμάσει τα απίστευτα χέρια της πρωταγωνίστριας Daisy Ridley. Ο personal trainer της, Paul Vincent, μας δίνει τις 2 ασκήσεις που θα βελτιώσουν την εμφάνιση των ώμων σου καθώς και τη δύναμή σου.

kl_ridley01

Πρώτη άσκηση: ΤRX Row

Για να κάνεις αυτήν την άσκηση θα χρειαστείς ιμάντες TRX. Κοιτώντας τους ιμάντες στάσου με τα πόδια σου ενωμένα. Κράτα τις λαβές και τέντωσε τα χέρια σου. Κράτα τις παλάμες σου προς τα μέσα. Περπάτα 3-4 βήματα προς τα πίσω και γύρε προς τα πίσω για να δημιουργήσεις αντίσταση. Ρόλαρε τους ώμους σου κάτω και πίσω. Πίεσε τις ωμοπλάτες σου και τράβα τον κορμό σου για να συναντήσεις τις λαβές. Σιγά-σιγά άφησε τις λαβές και μόλις έχεις ολοκληρώσει μια επανάληψη.

Δεύτερη άσκηση: Overhead Press

Στάσου με τα πόδια σου ανοιχτά στο ύψος των ώμων και κράτα δύο βαράκια στα χέρια σου (των 2-4 κιλών). Σήκωσε τα χέρια σου έτσι ώστε οι αγκώνες σου να δημιουργήσουν μια γωνία 90 μοιρών φέρνοντάς τους προς τα έξω (οι παλάμες σου πρέπει να κοιτάνε προς τα κάτω). Αυτή είναι η αρχική σου στάση. Σιγά-σιγά ίσιωσε τα χέρια σου μέχρι να τεντωθούν πάνω από το κεφάλι σου επιστρέφοντας στην αρχική σου στάση. Αυτή είναι μια επανάληψη.

kl_ridley02

Κάνε εναλλάξ και τις 2 ασκήσεις κάνοντας 12 επαναλήψεις. Ολοκλήρωσε 3 σετ.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Γρήγορες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να προλάβεις τους πονους σε αυχένα και πλάτη

Η καθιστική ζωή μπροστά σε έναν υπολογιστή είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του αυχένα και της πλάτης. Μπορεί να μην...
Διαβάστε Περισσότερα