Αυτή η άσκηση μπορεί να γυμνάσει το σώμα σου σε 5 λεπτά!

By

Κάθισμα, σανίδα, push-up, άλμα προς τα εμπρός, άλμα και πάλι από την αρχή. Θα αγαπήσεις τα burpees (ή θα τα μισήσεις επειδή είναι τόσο έντονα!). Εγώ έχω μάθει να τα αγαπώ γιατί ξέρω ότι φέρνουν εκπληκτικό αποτέλεσμα σε όλο το σώμα. Ήρθε η ώρα να τα βάλεις για τα καλά στη ζωή σου και να μην τα βγάλει ποτέ ξανά.

Αυτή η δυναμική κίνηση θα σε βοηθήσει πολύ, γιατί όχι μόνο θα τονώσεις τα χέρια, τον κορμό, και τα πόδια σου, αλλά και θα ανεβάσει παλμούς με αποτέλεσμα την γρήγορη καύση θερμίδων. Δες στο βιντεάκι που ακολουθεί πώς να κάνεις ένα σωστό burpee!

1. Κάνε κάθισμα με τα χέρια σου στο πάτωμα.

2. Με μια εκτίναξη σπρώξε τα πόδια σου πίσω και έλα σε σανίδα.

3. Κάνε ένα βασικό push-up, λύγισε τους αγκώνες και, στη συνέχεια, έλα πάλι σε σανίδα.

4. Με μια κίνηση φέρε τα πόδια σου μπροστά και έλα πάλι στην θέση 1.

5. Κάνε ένα εκρηκτικό άλμα προς τα πάνω.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Σαλάτα με σιτάρι και ρόδι: H πιο καλοκαιρινή σαλάτα στο πιάτο σου!

Η έμπνευση αυτής της συνταγής έρχεται από τα κόλυβα και μια παρόμοια σαλάτα του φοβερού κύριου Ottololenghi που δοκίμασα...
Διαβάστε Περισσότερα