Αυτή τη γυμναστική μπορείς να την κάνεις όπου κι αν βρίσκεσαι!

By

Πόσες φορές έχεις πει σαν δικαιολογία πως δεν μπορείς να γυμναστείς γιατί βρέχει έξω ή γιατί είσαι διακοπές και δεν υπάρχει γυμναστήριο κοντά; Αν είσαι από αυτές σου έχουμε τη λύση. Τις παρακάτω ασκήσεις μπορείς να τις κάνεις όπου κι αν είσαι, ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Box Toe Touches

kl_askisi01

Στάσου όρθια έχοντας μπροστά σου ένα ξύλινο κουτί ή ένα step ή ό,τι άλλο θα μπορούσε να σε βοηθήσει να κάνεις αυτή την άσκηση (ακόμα και η άκρη του κρεβατιού σου θα μπορούσε να κάνει τη δουλειά). Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακουμπάς χοροπηδώντας μια το ένα σου πόδι και μια το άλλο σου πόδι πάνω στο κουτί. Κάνε το ίδιο για ένα λεπτό.

Triceps Dips

kl_askisi03

Κάτσε στο έδαφος με τα πόδια σου ίσια και ακούμπησε τα χέρια σου πάνω στο κουτί (ή στην άκρη του κρεβατιού σου) το οποίο θα έχεις πίσω από την πλάτη σου. Άρχισε να τεντώνεις και να λυγίζεις τα χέρια σου κάνοντας 12-15 επαναλήψεις.

Elevated Split Squat

kl_askisi02

Ξεκίνα από όρθια στάση και ακούμπα τη μύτη του ενός ποδιού σου πάνω στο κουτί (ή στην άκρη του κρεβατιού σου) το οποίο έχεις πίσω σου. Απομάκρυνε το μπροστινό σου πόδι και κάνε καθίσματα. Επέστεψε στην αρχική σου θέση. Κάνε 10-15 επαναλήψεις και έπειτα άλλαξε πόδι.

Elevated Push-Up

kl_askisi04

Ακούμπα στην άκρη του κρεβατιού σου με τα δυο σου χέρια και κάνει push-ups. Αν αυτό σου φαίνεται πολύ εύκολο μπορείς να κάνεις το αντίθετο. Βάλε τα πόδια σου στο κρεβάτι και τα χέρια σου στο πάτωμα και κάνει έτσι push-ups. Θα τα δεις όλα! Επανέλαβε 10-15 φορές.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News