Δούλεψε τα οπίσθια και τα πόδια σου με μια μόνο κίνηση ματ!

By

Αν θέλεις να δουλέψεις τα πόδια, τους γλουτούς και τα οπίσθιά σου με μια μόνο κίνηση, δοκίμασε να κάνεις την παρακάτω άσκηση αμέσως.

Πρόκειται για μια multitasking άσκηση η οποία θα σου φέρει τα αποτελέσματα που επιθυμείς.

Ξεκίνα με τα πόδια σου σε διάσταση και τις μύτες τους να δείχνουν προς τα έξω. Φέρε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι με τους αγκώνες σου σηκωμένους.

kl_opisthia01

Λύγισε τα γόνατά σου κάνοντας ένα κάθισμα (squat) με τους μηρούς σου σχεδόν παράλληλους στο πάτωμα. 

Καθώς σηκώνεσαι σήκωσε το δεξί σου πόδι στο πλάι ενώνοντας το δεξί σου γόνατο με το δεξί σου αγκώνα κάνοντας ένα δεξί ροκάνισμα. Επέστρεψε σε ένα κάθισμα και όλο αυτό είναι μια επανάληψη.

Μπορείς να επαναλάβεις όλη την άσκηση για 12-15 φορές να ξεκουραστείς για λίγο και να κάνεις άλλα 2 σετ των 12-15 επαναλήψεων.

Δες εδώ πολλές ακόμα ασκήσεις που μπορούν να κάνουν τα οπίσθιά σου… τούμπανο!

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα