Δούλεψε τα οπίσθια και τα πόδια σου με μια μόνο κίνηση ματ!

By

Αν θέλεις να δουλέψεις τα πόδια, τους γλουτούς και τα οπίσθιά σου με μια μόνο κίνηση, δοκίμασε να κάνεις την παρακάτω άσκηση αμέσως.

Πρόκειται για μια multitasking άσκηση η οποία θα σου φέρει τα αποτελέσματα που επιθυμείς.

Ξεκίνα με τα πόδια σου σε διάσταση και τις μύτες τους να δείχνουν προς τα έξω. Φέρε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι με τους αγκώνες σου σηκωμένους.

kl_opisthia01

Λύγισε τα γόνατά σου κάνοντας ένα κάθισμα (squat) με τους μηρούς σου σχεδόν παράλληλους στο πάτωμα. 

Καθώς σηκώνεσαι σήκωσε το δεξί σου πόδι στο πλάι ενώνοντας το δεξί σου γόνατο με το δεξί σου αγκώνα κάνοντας ένα δεξί ροκάνισμα. Επέστρεψε σε ένα κάθισμα και όλο αυτό είναι μια επανάληψη.

Μπορείς να επαναλάβεις όλη την άσκηση για 12-15 φορές να ξεκουραστείς για λίγο και να κάνεις άλλα 2 σετ των 12-15 επαναλήψεων.

Δες εδώ πολλές ακόμα ασκήσεις που μπορούν να κάνουν τα οπίσθιά σου… τούμπανο!

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η Leanna έχασε 15 κιλά μετά τη γέννηση του παιδιού της κάνοντας αυτό!

Κατάφερε να χάσει 15 κιλά κάνοντας γυμναστική 4 φορές την εβδομάδα και τρώγοντας πίτσα. Δες αναλυτικά τι έκανε… Μετά...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Ρωτήσαμε μια trainer πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να χάσεις βάρος και η απάντησή της θα σε εκπλήξει

Αν είσαι νέα στο θέμα “άσκηση” τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις βάλει τουλάχιστον προς το παρόν μόνο το...
Διαβάστε Περισσότερα