Εξαφάνισε την κοιλίτσα σε 5 λεπτά!

By

Δεν χρειάζεσαι παραπάνω αν το πάρεις απόφαση, δουλέψεις μεθοδικά και έχεις πειθαρχία. Με το 5λεπτο πρόγραμμα που σου δίνω παρακάτω μπορείς σιγά-σιγά αλλά αποτελεσματικά να χάσεις την κοιλίτσα που σε ταλαιπωρεί.

Reverse crunch Αντί να κάνεις τους κλασικούς κοιλιακούς, κάνε το ανάποδο. Αντί, λοιπόν, να σηκώνεις τον κορμό σου, έχε τον κορμό σου σταθερό στο έδαφος και σήκωνε τα πόδια σου. Κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς σε 1 λεπτό.

Cross body mountain climbers Ξεκίνα από τη στάση της σανίδας και φέρνε εναλλάξ το κάθε σου πόδι στο στήθος σου Απλά φρόντισε να το πηγαίνεις προς την αντίθετη μεριά. Αν, δηλαδή, σηκώνεις το δεξί πόδι πήγαινέ το προς τον αριστερό σου ώμο και το αντίθετο. Επανέλαβε για 1 λεπτό.

keep_koilia01

Elbow to knee Ξάπλωσε ανάσκελα, βάλε τις παλάμες σου πίσω από το κεφάλι και άρχισε να κάνεις κοιλιακούς κάνοντας ταυτόχρονα και ποδήλατο με τα πόδια σου. Κάθε φορά προσπάθησε να ακουμπάς με τον αγκώνα σου το αντίθετο πόδι. Επανέλαβε για 1 λεπτό.

Plank Κάνε σανίδα ακουμπώντας στους αγκώνες και στις μύτες των ποδιών σου για 1 λεπτό.

Scissors Αυτό είναι το λεγόμενο ψαλιδάκι το οποίο κάνε επίσης για ένα λεπτό. Φρόντισε, μόνο, να κάνεις μεγάλα ανοίγματα στο κάθε ψαλίδισμα.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Αν θέλεις δυνατούς και γυμνασμένους κοιλιακούς πρέπει να κάνεις αυτή την άσκηση!

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν γυμνασμένους κοιλιακούς απλά για ομορφιά αλλά το να έχεις έναν δυνατό κορμό είναι σημαντικό για...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι διατροφολόγοι λένε πως αυτό το φρούτο έχει πιο πολύ ζάχαρη και από μια Μars!

Δεν είναι όλα τα φρούτα γεμάτα ζάχαρη. Υπάρχουν, όμως, μερικά -δεν σας πάει ο νους- που αποτελούν διατροφικές βόμβες....
Διαβάστε Περισσότερα